خدماتی

ساخت وبلاگ

انواع سرجی فیکس ها

1ـ سرجی فیکس نوزاد ، 2ـ سرجی اسلیپ بانوان و 3ـ باندفیکس سر و باند فیکس رولی

سرجی فیکس ها نوعی باند گردبافت کشی می باشند که در انواع پانسمان ها به ویژه برای پانسمان بیماران صوانح سوختگی و سایر بیماران اورژانسی استفاده می شود این باند فیکس ها همانطور که از اسم آن ها مشخص است نوعی نگهدارنده پانسمان می باشند یعنی جایگزین انواع چسب برای پانسمان استفاده می-شود.

برتری این نوع بانداژ نسبت به چسب این است که بعضی از موضع های پانسمان مانند (شکستکی سر و صورت و ابرو) که پوشانده از مو می باشد استفاده از چسب را برای بیمار مشکل و غیرممکن می کند ولی بانداژ یا سرجی فیکس هم این مشکل را حل کرده و فقط یکبار برای طول درمان بیمار استفاده می گردد در نتیجه هزینه درمان کاهش و نحوه خدمات به سهولت انجام می شود.

ساختار سرجی فیکس ها

سرجی فیکس ها از نخ پلی استر 100/2 و کش 110 اسپاندکس معمولاً به رنگ سفید یا خود رنگ، که در پاکت های (یک عددی سرجی فیکس مادر و دو عددی باند فیکس سر) و در جعبه های دوتایی سرجی فیکس نوزاد ساخته می شوند.

موارد مصرف سرجی فیکس نوزاد و مادر

در تمامی زایشگاه ها برای بیمارانی که منتظر تولد نوزادشان هستند پکی را بنام پک زایمان از قبل آماده شده که علاوه بر ملزومات پزشکی زایمان دو بسته سرجی فیکس نوزاد و مادر نیز در آن قرار می دهند و بعد از تولد و بریدن بندناف نوزاد از بانداژ طوری شکل بنام سرجی فیکس نوزاد برای نگهداری و تعویض پانسمان ناف نوزاد به مدت 2 هفته استفاده می شود دلیلش این است که پوست نوزاد لطیف است و از چسب های پانسمان نمی شود استفاده کرد به دلیل اینکه در زمان تعویض پانسمان ممکن است پوست بدن نوزاد کنده شود.

سرجی فیکس مادر برای بعد از زایمان جهت نگهداری پوشک و نوار بهداشتی (پد بهداشتی بانوان) در هفته اول بعد از زایمان استفاده می شود و بدین خاطر قیمت سرجی اسلیپ بانوان مادر نامیده می شود. ولی کلیه بانوان و دوشیزگان در دوران قائدگی (پریود) نیز از سرجی فیکس مادر استفاده می کنند و به دلیل اینکه بهترین وسیله برای فیکس کردن پد بهداشتی بانوان بویژه خانم هایی که اهل ورزش هستند با خیال راحت می توانند با استفاده از سرجی فیکس مادر در زمان دوران قائدگی(پریود) در محافل عمومی و ادارات به کار خود ادامه دهند.

شرکت بهنام طب ایرانیان با توجه موارد بالا انواع سرجی فیکس را در جعبه های 24 تایی و کارتنی با برند BTI تولید و در بیمارستان ها ـ درمانـگا ها ـ کلینیک ها ـ آزمایشگاه ها ـ داروخانه ها و در تمامی فروشگاها و شرکت های تجهیزات پزشکی در دسترس عموم می باشد.

سرجی فیکس نوزاد, ناف بند نوزاد

ساختار سرجی فیکس چگونه است ؟

سرجی فیکس نوزاد به شکل مشبک بوده و از الیاف ضد حساسیت لاتکس بافتنی، الیاف پلی اورتان و الیاف پلی آمید تولید شده است. استفاده از الیاف پلی آمید و لاتکس بافتنی سبب شده باند فیکس هیچ گونه حساسیتی ایجاد نکند.  از طرفی سرجی فیکس نوزاد به دلیل داشتن بافت مشبک این مزیت را دارد که جریان هوا به راحتی از این بافت بگذرد و موجب درمان سریع تر زخم شود و از ایجاد آلودگی در محیط و انتشار میکروب به بدن ممانعت نماید.

باند های قدیمی و سنتی طوری طراحی شده بودند که مانع عبور جریان هوای تازه و اکسیژن به محل زخم می شدند و بانداژ را دشوا ر می کردند. این روزها بسیاری از شرکت ها از جمله شرکت بهنام طب که از شناخته شده ترین تولید کننده های تجهیزات پزشکی است برای آسان تر شدن پانسمان کردن، انواع مختلف سرجی فیکس ها را مانند سرجی فیکس نوزاد تولید کرده و به بازار هدف عرضه می نماید.

جنس سرجی فیکس از پنبه می باشد که از تعریق در محل زخم جلوگیری می کند و مانع عرق سوز شدن و ایجاد عفونت در آن محل می شود. این ویژگی که می توان این محصول را در همه ی قسمت های بدن به کار برد از خصوصیات منحصر به فرد این محصول می باشد. به آسانی می توان از سرجی فیکس ها استفاده کرد تا پانسمان را روی سر، پشت گوش و انگشتان دست و پا و هر نقطه ی دیگر از بدن فیکس نمود.

سرجی فیکس ها یه بصورت متری و بانداژی و یا به شکل پوشیدنی تولید شده و به عموم عرضه می شوند و می توان به راحتی آن ها را از داروخانه ها و یا به صورت آنلاین خریداری کرد.

طول و عرض سرجی فیکس

طول باند فیکس ها با توجه به محلی که قرار است استفاده شود متفاوت می باشد و برای استفاده می توان تا جایی که سرجی فیکس اجازه می هد و تا جایی که امکان پذیر باشد آن را کش آورد. شرکت بهنام طب سعی کرده به نحوی به تولید این محصول بپردازد که دارای خاصیت کشسانی باشد و منعطف باشد که در صورت لزوم مصرف کننده بتواند آن را بیشتر کش بیاورد. خاصیت منعطف این محصول باعث شده برای هر اندازه و سایزی مناسب و کاربردی باشد. به طور کلی سایز این محصول دو برابر سایزی است که روی جعبه ی آن نوشته شده است. زنان باردار حتی در ماه های آخر بارداری و حتی اضافه وزن می توانند از آن استفاده کنند.

عرض سرجی فیکس نیز بستگی به محل زخم دارد. اگر کسی می خواهد برای پوشش محل زخم از باند فیکسی استفاده کند که عرض زیادی داشته باشد می تواند از خرید سرجی فیکس نوزاد های متری استفاده کند. برای زمانی که فرد عمل جراحی روی کمر و شکم و کتف انجام داده بهتر است از سرجی فیکس متری استفاده نماید. شرکت بهنام طب با استفاده از بهترین مواد اولیه ها انواع سرجی فیکس معمولی و یا متری را در ابعاد متفاوت تولید می کنند.

تهیه سرجی فیکس نوزاد

سرجی فیکس نوزاد یکی از محصولات یکبار مصرف پزشکی پرکاربرد در بیمارستان ها و منازل و مراکز درمانی و بهداشتی می باشد که در جعبه کمک های اولیه نیز یافت می شود.  این بانداژ تنها یکبار قابلیت استفاده دارد و پس از هر بار استفاده باید آن را تعویض نمود.

شرکت بهنام طب این محصول را با کیفیت بالا تولید می کند به طوری که به آسانی پاره نمی شود و می تواند تمام محل های آسیب دیده بدن را پوشش دهد. این محصول فشاری به شکم کودک وارد نمی کند و می توان برای نوزادانی که عمل جراحی انجام داده اند به کار برد. این محصول در سراسر ایران و تهران قابل توزیع است.

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : تجهیزات پزشکی,سرجی,پزشک,تولیدی, نویسنده : matin matin بازدید : 106 تاريخ : سه شنبه 31 خرداد 1401 ساعت: 23:55

اگر شما به دنبال اطلاعاتی درباره ی نما سیمانی باغ هستید ما در این مقاله قصد داریم شما را با انواع نماهای سیمانی و ویژگی های آن آشنا کنیم.

همان طور که می دانید نمای هر ساختمانی مهم ترین بخش آن ساختمان می باشد چون لباس و هویت آن ساختمان محسوب می شود. اهمیت نمای ساختمان به قدری زیاد شده، که طراحی نما به یک رشته ی تخصصی مبدل شده است. در صورت زیبایی نما، حس خوشایندی به رهگذر القا می شود. شما می توانید با شناخت انواع نماها و انتخاب بهترین طرح، نمای متفاوت و منحصر به فردی را برای ساختمان تان پیاده کنید. در ادامه در باره ی انواع نمای سیمانی صحبت می کنیم.

انواع نمای سیمانی چیست ؟

بهتر است برای نما سیمانی باغ اطلاعات مختصری درباره ی انواع نمای سیمانی داشته باشید و مزایا و معایب آن را بدانید.

نما سیمان سفید

این نما با استفاده از سیمان سفید اجرا می شود. این نما به نمای ساختمان و باغ تان ظاهری یکپارچه و یکدست می دهد و از طرفی سیمان سفید موجب می شود نمای ساختمان لاکچری و لوکس به نظر برسد.

نمای سیمان شسته

متریال مورد استفاده در نمای سیمان شسته پودر سنگ، سیمان سفید و یا سیاه، سنگ دانه هایی با رنگ های متنوع و رنگ های معدنی که به شکل اندود پیاده سازی می شوند، می باشد. این نما بسیار بادوام و مستحکم است به همین دلیل بسیاری از افراد برای نما سیمانی باغ از این نوع نما استفاده می کنند. می توان از قالب های لوزی و مستعطیل و مربع برای ساخت این نما استفاده کرد.

نما سیمانی -نما باغ, نما سیمانی باغ

نمای رومی سیمانی

نما کلاسیک یا رومی از معماری های سنتی ایران و از معماری باستان کشورهای مختلف الهام گرفته شده که نشان از شکوه و عظمت است و از سنگ های گران قیمت و تزئینی برای آن استفاده می کنند ولی گاهی برای کاهش هزینه از سیمان استفاده می شود.

نمای تگرگی و ماهواتی

این نما از ملات خاک سنگ و پودر سنک و سیمان تشکیل شده و دارای ضخامت دو سانتی متری می باشد. از دستگاه دوغاب پاش برای پاشیدن ملات روی نما استفاده می شود. اگر در نما سیمانی از متریال های دانه درشت استفاده شود به آن تگرگی و اگر از دانه ریز استفاده شود به آن ماهوتی گفته می شود.

نمای تیشه ای

از دو لایه شکل گرفته که لایه دوم دارای بندهایی است که با شیشه پر شده و بعد از این که اندود خشک شد، به وسیله تیشه های خاص تیشه داری می شود.

نمای های سیمانی دیگر شامل نمای خراشی، نما سیمانی آبساب، تخته ماله و نمای مدرن سیمانی می باشد.

مزایا و معایب نمای سیمانی چیست ؟

مزیت های نمای سیمانی موارد زیر می باشد:

  • نسبت به نماهای کامپوزیتی، سنگی، بایرامیکس و آجری ارزان قیمت تر است و برای کسانی که بودجه ی زیادی برای نما سیمانی باغ ندارند گزینه ی مناسبی محسوب می شود.
  • سیمان در مجاورت هوا چسبندگی و مقاومت بالایی پیدا می کند و همین ویژگی منجر به دوام بالای نما سیمانی نسبت به سایر نما ها می شود.
  • اجرای نما کلاسیک سیمانی برای باغ ها بسیار زیبا می باشد و قابلیت اجرایی آسانی دارد.
  • در برابر تغییرات آب و هوایی مستحکم و پایدار است.
  • هنگام آتش سوزی نمای سیمانی از گسترش آتش جلوگیری می کند.
  • شست و شوی این نوع نما بسیار راحت است.

از معایب نمای سیمانی میتوان به موارد زیر اشاره نمود :

  • کسانی که در منطقه های شرجی و مرطوب به دنبال اجرای نما سیمانی باغ هستند این نما مناسب نیست زیرا عایق ضعیفی در برابر گرما و رطوبت می باشد.
  • با مرور زمان نمای سیمانی تیره رنگ می شود و آلودگی های شهری و کثیفی های هوا را به خود جذب می کند.
  • گرد و غبار به آسانی به این نما می چسبند به همین دلیل گفته می شود نما سیمانی خاصیت آنتی استاتیک دارد و بعد از مدتی رنگ آن کدر می شود.
  • سیمان سنگین وزن است و باعث افزایش وزن باغ می شود که این سنگینی بسیار پر خطر است مخصوصا هنگام وقوع زلزله.
  • نمای سیمانی دارای تنوع رنگی نیست و کسانی از آن استقبال می کنند که به سبک مدرن و ساده علاقه مند اند.

اجرای نما سیمانی

در پیاده سازی نما سیمانی باید دقت کرد که پیش از هر چیزی باید یک سطح مناسب ایجاد نمود که این کار با استفاده از توری رابیس و شاسی کشی فلزی انجام می شود. در مرحله ی بعد باید جوش کاری انجام شود و رابیس بسته شود تا سطح مورد نظر برای ملات سیمان و ماسه فراهم شود. باید همه ی موارد گفته شده و نکته ها دقیقا و با جزئیات انجام شود تا مشکلی پیش نیاید. حال می توان لایه رویه را ساخت البته با رعایت همه ی نکات ضروری. لایه رویه شامل رنگ های متنوعی می باشد و متریال های مختلفی برای آن استفاده می شود. همان طور که آگاهید نما ی هر ساختمان اعم از ویلا،  باغ و… در معرض دید هر رهگذری قرار دارد پس نیاز است در ساخت و طراحی آن، دقت بسیار زیاد باشد تا نیاز مجدد به تعمیر نداشته باشد.

نکته هایی که باید در اجرای نما سیمانی باغ

هر کارشناس و استاد کاری می داند که برای ساختن نما سیمانی باغ دمای هوا باید بین چهار تا پنج درجه ی سانتی گراد از صفر بالاتر باشد. این امر از یخ زدن و منجمد شدن سیمان جلوگیری می کند.

اجرای نما سیمانی باغ

در طراحی نما علاوه بر اینکه زیبایی اهمیت دارد بلکه نما باید طوری ساخته شود که علاوه بر ظاهر زیبا، بیشترین کاربرد را داشته باشد. طراحی نما سیمانی باغ می تواند در عین حال که ساده یا لوکس باشد در ساخت آن از متریال هایی استفاده کرد که بالاترین کیفیت را داشته باشد. نما موجب زیبایی شهر و کوچه و خیابان  می شود. اگر به دنبال بازسازی نما ساختمان بوده یا در پی طراحی نما سیمانی باغ، ویلا و… هستید نیاز دارید از متخصصان باتجربه کمک بگیرید. تیم نما سازان مرادی به صورت تخصصی به طراحی نما در ساختمان ها و تالار ها و… می پردازند و می توانند با توجه به متراژ زمین و بودجه مد نظرتان طرحی شیک و متناسب را برایتان پیاده سازی و اجرا کنند.

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : باغ,نما,بازسازی نما, نویسنده : matin matin بازدید : 100 تاريخ : سه شنبه 31 خرداد 1401 ساعت: 23:30

نکات مهم در هنگام خرید درب ضد سرقت, نکات خرید درب ضد سرقت, نکات مهم در هنگام فروش درب ضد سرقت

توجه به نکات مهم در هنگام خرید درب ضد سرقت سی ان سی بسیار اهمیت دارد. با توجه به خرید این درب ها برای داشتن ایمنی بیشتر در منزل یا هر مکان دیگر، توجه به نکات کلیدی در هنگام خرید بسیار اهمیت دارد. درب های ضد سرقت در رنگ ها، طرح ها، و متریال مختلفی ساخته می‌شوند که این حجم از تنوع نیاز به رعایت و دانستن نکات مهم در هنگام خرید درب ضد سرقت دارد.

در این مطلب چگونگی انتخاب درب ضد سرقت توضیح داده می شود تا افرادی که تمایل به تعویض و خرید درب جدید برای خانه خود به منظور امنیت بیشتر دارند، بهترین انتخااب را داشته باشند. ورود به خانه جدید و داشتن امنیت در مکان جدید یکی از دغدغه ها محسوب می شود که می توان تا حدودی به وسیله درب ضد سرقت این مشکل را برطرف نمود.

درب ضد سرقت چیست؟

درب ضد سرقت به دربی گفته می‌شود که از جهات مختلف مقاوم سازی شده و قفل هایی متعدد برای جلوگیری از سرقت دارد. این درها که اکثرا ضد حریق هم هستند، تجهیزات دیگری نیز برای بهبود امنیت دارا می باشند.

استحکام، یکی از نکات مهم در هنگام خرید درب ضد سرقت

داشتن استحکام برای در یکی از نکات مهم در هنگام خرید در ضد سرقت محسوب می شود. این درب ها با داشتن استحکام کافی است که می توانند از ورود سارقین و شکستن آن جلوگیری کنند. گفتنی است متریال استفاده شده در درب ضد سرقت است که باعث این استحکام می شود و هرچه این متریال بی کیفیت تر باشد مشخصا درب نیز ضعیف تر است و در نتیجه آن امنیت کمتری هم به وجود می آورد.

جنس چارچوب

جنس چارچوب درب ضد سرقت باید از آلیاژ خوب و با کیفیت باشد. این نکته با توجه به دیلم انداختن سارقین و شکستن در از چارچوب نکته مهمی است. گفتنی است برای این کار اگر جوش co2 استفاده شود کیفیت بهتری را فراهم می کند.

ضخامت چارچوب

ضخامت چارچوب درب ضد سرقت باید 1.5 میلی متر و یا بیشتر باشد تا بتواند امنیت مناسب را فراهم کند.

جنس لولا

این موضوع از موارد مهمی است که باید در هنگام خرید درب ضد سرقت به آن توجه شود. این نکته در هنگام خرید درب ضد سرقت با توجه به چرخش در روی لولا و تحمل وزن درب حیاتی محسوب می شود.

فضای داخلی بین درب

یکی از نکات مهم در هنگام خرید درب ضد سرقت متریال فضای داخلی بین دو قسمت در است. اگر این قسمت که باید از ورقی فولادی تشکیل شده؛ خالی باشد، به منظور خرید دربی بزرگ تر، اما با قیمت درب ضد سرقت است.

روکش درب ضد سرقت

انتخاب روکش با اینکه ممکن است به نظر از اهمیت بالایی برخوردار نباشد، اما می تواند نقش مهمی در ظاهر در داشته باشد. این روکش ها در طرح ها و رنگ های مختلف برای خرید و انتخاب موجود می باشند.

قفل درب ضد سرقت

انتخاب خرید درب ضد سرقت مهم ترین نکته در خرید است. اگر قفل درب ضد سرقت مقاومت خوبی نداشته باشد، تمام امنیت ایجاد شده توسط درب از بین می رود.

چارچوب درب ضد سرقت

چارچوب درب ضد سرقت متفاوت ار چارچوب های دیگر است و باید متناسب با درب تهیه شده، انتخاب شود.

دستگیره درب ضد سرقت

در آخر نیز از کیفیت دستگیره های درب ضد سرقت مطمئن شوید.

چرا نباید درب ضد سرقت ارزان بگیریم

برخی از تولید کننده های درب ضد سرقت لوکس برای جذب مشتری بیشتر دست به ساخت درب های بی کیفیت می زنند. گفتنی است یکی از نکات مهم در هنگام خرید درب ضد سرقت در این مورد توجه به وزن درب است. به صورت فرمول کلی درهایی با وزن کمتر از 60 کیلوگرم درهایی بی کیفیت محسوب می شوند.

همچنین درب هایی با وزن 70 تا 90 کیلوگرم جزو درب هایی با کیفیت متوسط و درهایی با وزن بیش از 90 کیلوگرم درب هایی با آهنکشی با کیفیت هستند. برای چک کردن میزان آهنکشی درب و قسمت داخل آن می توانید به وسیله باز کردن قفل های درب از وجود ورق فولادی و استحکام آن اطمینان حاصل کنید.

در آخر نیز باید گفت تعویض درب قدیمی با درب جدید ضد سرقت برای هر خانه ای لازم است تا حداقل اطمینان را حاصل کند که سارقین نمی توانند به این راحتی وارد حریم شخصی هر خانه‌ای شوند. بنابراین اگر تصمیم به تعویض درب خود دارید، می توانید از سایت کرال در مناسب ترین گزینه را برای خانه خود انتخاب کنید.

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : درب ضد سرقت,درب,انلاین, نویسنده : matin matin بازدید : 90 تاريخ : سه شنبه 31 خرداد 1401 ساعت: 23:16

بهترین شرکت فروش کیستون لگراند

موضوع مقاله ما، در رابطه با معرفی بهترین شرکت فروش کیستون لگراند می باشد، اما لازم دانستیم که در ابتدا با نام انواع تجهیزات شبکه لگراند آشنا شویم.

ملزومات شبکه به دو گروه تقسیم می شوند

  • تجهیزات اکتیو شبکه: سوئیچ شبکه، کارت، مودم، هاب، روتر، اکسس پوینت و پرینتر سرور
  • تجهیزات پسیو یا خاموش شبکه: پچ پنل شبکه، کیستون، کابل، رک، ترانک و پچکورد

البته ما در مقالات قبلی که در سایت شرکت پودسان درج نمودیم، به معرفی و بررسی سایر ملزومات شبکه پرداختیم اما جهت یادآوری بیشتر، قصد داریم در این محتوی به تعریف کیستون یا همان پریز شبکه لگراند بپردازیم.

کیستون به قطعه ای گفته می شود که  قادر است فروش کابل شبکه لگراند را با مولفه های شبکه یعنی سوئیچ، روتر شبکه و غیره مرتبط سازد.

در شرکت های معتبر با برندهایی همچون لگراند و نگزنس، در انواع متفاوتی تولید می شود که در این مقاله در نظر داریم بیشتر در مورد کیستون لگراند و بهترین شرکت فروش کیستون لگراند صحبت کنیم.

طراحی کیستون شبکه بر اساس چند دیدگاه می باشد.

  • دیدگاه اول بر اساس مکان نصب کیستون و بکارگیری آن می باشد.
  • دیدگاه بعدی از نظر رده بندی است. در واقع کیستون ها در یکی از رده های cat قرار می گیرند.
  • دیدگاه سوم هم برحسب جنس بدنه تشکیل دهنده کیستون است که در انواع پلاستیکی و فلزی ارائه می شود.

 قیمت کیستون شبکه لگراند روکار

پیش از خرید یک کیستون لگراند، می بایست چند مورد را مدنظر خود قرار دهیم. یکی از این موارد که بسیار حائز اهمیت است، توجه به محل نصب کیستون شبکه و انتخاب مدل کیستون بر این اساس می باشد.

مورد بعدی، شناخت بهترین شرکت فروش کیستون لگراند خواهد بود. یافتن فروشگاه معتبری که بتواند باکیفیت ترین محصولات شبکه را با اصلی ترین قیمت ارائه دهد، از اهمیت زیادی برخوردار است.

اگر دغدغه راه اندازی صحیح شبکه را داشته باشید، باید به دو نظریه توجه نمایید.

گفته شد که انتخاب کیستون براساس محل بکارگیری، یکی از دیدگاه هایی است که هم در قیمت و هم در نحوه استفاده از آن دخیل می باشد. برای درک بیشتر این مبحث، به معرفی کیستون طبق موارد مصرف و مکان های نصب می پردازیم.

موارد مصرف: پچ پنل و نصب بصورت روکار، کیستون توکار و نصب در سقف یا کف زمین می باشد. اگر بخواهیم کیستون ها بدرستی راه اندازی شوند، باید هر کدام از آنها را برحسب محل استفاده و نصب خریداری نماییم.

مثلا کیستون شبکه روکار برروی دیوار قرار می گیرد و اگر در منزل یا محل کار خود به این مدل پریز نیاز دارید، قطعاً پریز روکار گزینه انتخابی شما خواهد بود.

توجه نمایید که قیمت کیستون شبکه لگراند روکار با سایر مدل های توکار و زمینی متفاوت می باشد. در زمینه خرید این محصول، ما فروشگاه اینترنتی تجهیزات شبکه پودسان که در ابتدای مقاله معرفی نمودیم را توصیه می نماییم.

فروش انواع کیستون باکس cat6 لگراند

کیستون باکس cat6، همان کیستون شبکه است که زیر مجموعه تجهیزات پسیو شبکه می باشد. به عنوان‌ کانکتور مادگی عمل می کند و همانطور که در ابتدا اشاره شد، نقش آن برقراری ارتباط میان کابل ها و کیس کامپیوتر، سوئیچ، روتر و سرور می باشد.

محصول شرکت لگراند است که توسط بهترین شرکت فروش کیستون لگراند در ایران، در دسترس مشتریان قرار می گیرد.  البته کیستون، در کمپانی معروف نگزنس نیز تولید می شود.

در دو جنس باکیفیت و مرغوب و در انواع کیستون تلفن و کیستون شبکه عرضه می شود. قطعه ای پرکابرد و مهم در شبکه های ارتباطی است و فروش انواع کیستون باکس cat6 لگراند در وب سایت پودسان به دو شیوه حضوری و غیرحضوری انجام می شود.

جهت اطلاع از قیمت کیستون، به گالری عکس ایجاد شده در سایت مذکور رجوع نمایید و قیمت های درج شده را با سایر سایت های دیگر مقایسه نمایید.

مشتریان عزیز با بررسی دقیق ویژگی ها و جنس پریزهای شبکه که در وب سایت فروشگاه پودسان ارائه شده اند، قادرید مناسب ترین انتخاب را داشته باشید و با خرید از بهترین شرکت فروش کیستون لگراند، رضایت از محصول را برای خود به ارمغان بیاورید.

خرید کیستون دیواری نگزنس

لگراند و نگزنس دو شرکت مشهور فرانسوی هستند که خط تولید آنها در زمینه تجهیزات شبکه است. امروزه این دو برند، محبوب ترین و پرطرفدارترین می باشند و محصولات آنها در کشورهای زیادی از جمله ایران مورداستفاده قرار گرفته اند.

در ابتدای این محتوی، در مورد تجهیزات لگراند توضیحاتی داده شد، اینک قصد داریم در رابطه با محصولات نگزنس از جمله کیستون نگزنس اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم.

کیستون شبکه نگزنس و لگراند از لحاظ ساختار، جنس، انواع، شیوه نصب یا شیوه کاربرد هیچگونه تفاوتی با هم ندارند و تنها فرق آنها، در شرکت های سازنده می باشد.

حتی مکان خرید هر دوی این برند  نیز از سایت معروف شرکت پودسان انجام می گیرد. در واقع خرید کیستون دیواری نگزنس و سایر تجهیزات شبکه در همین وب سایت صورت می گیرد.

این شرکت، به عنوان بهترین شرکت فروش کیستون لگراند، نگزنس، و بهترین مجموعه فروش کابل شبکه شناخته شده است. چرا که هم از لحاظ کیفیت میان رقبا در صدر جدول قرار گرفته است و هم قیمت محصولات آن واقعی و به صرفه می باشد.

مضاف براینکه از مشاوران در جهت ارائه راهنمایی و مشاوره، و کارشناسان خبره نصب تجهیزات شبکه و کارشناسان فروش بهره مند است.

بنابراین اگر به خرید کیستون شبکه احتیاج داشتید، به شما پیشنهاد می کنیم برای انتخاب درست و رضایت بخش کیستون براساس رده بندی، جنس، مدل و تعداد مورد نیاز به همین سایت نامبرده مراجعه نمایید.

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : تجهیزات شبکه,شبکه,خرید انلاین, نویسنده : matin matin بازدید : 105 تاريخ : سه شنبه 31 خرداد 1401 ساعت: 22:58

هزینه ارتودنسی دندان هر دو فک

مقدمه: ارتودنسی یکی از پر طرفدارترین خدماتی است که امروزه افراد مختلف برای آن اقدام میکنند. اما خب منطقی است قبل از اقدام باید بدانیم هزینه ارتودنسی دندان هر دو فک چقدر است. در گذشته اگر دندان های افراد چه به صورت ارثی و چه به صورت تصادفی نامرتب بود و فک ها و لثه ها فرورفته یا برآمده بود هیچ راه حلی برای آن وجود نداشت و فرد باید تا پایان عمر بااین قضیه کنار می آمد. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی اوضاع تغییر کرده است و افراد میتوانند حالت دندان های خود را تغییر دهند و به حالت استاندارد برسانند. ما در این مقاله قصد داریم فرآیند ارتودنسی را توضیح دهیم و در انتها کارت تخفیف طلایی را بررسی کنیم. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

ارتودنسی دندان چیست؟

در شرایطی که دندان ها دچار کجی، فاصله و نامرتب بودن باشند از ارتودنسی استفاده میشود. ارتودنسی در چند روش مختلف صورت میگیرد: ارتودنسی متحرک، ارتودنسی دیمون، ارتودنسی نامرئی، ارتودنسی لینگوال، ارتودنسی فانکشنال. حال بسته به شرایط دندان ها و میزان اصلاح مورد نیاز یک کدام از این روش ها برای درمان مورد استفاده قرار میگیرد. زمان درمان دندان ها هم بسته به شرایط دندان ها از ۶ماه تا چند سال متغیر است. بنابراین اگر احساس میکنید دندان هایتان ظاهری ناخوشایند دارد و در گاز زدن و غیره مشکل دارید میتوانید برای انجام ارتودنسی اقدام نمایید.

چه کسانی میتوانند ارتودنسی انجام دهند؟

در مرحله اول فرد باید هزینه ارتودنسی دندان هر دو فک را داشته باشد سپس برای مراجعه به متخصص اقدام نماید. در مرحله دوم دندان پزشک دندان های فرد را معاینه میکند سپس بر اساس شرایط دندان هایتان تشخیص میدهد که آیا نیاز به ارتودنسی هست یا خیر! اگر نیاز به ارتودنسی باشد شرایط و مراقبت ها و زمان لازم برای درمان را به صورت حدودی برای شما مشخص میکند. دندان پزشک از روی عکس های رادیوگرافی و قالب دندان ها میتواند این تشخیص را داشته باشد که شما کاندید ارتودنسی هستید یا خیر. پس حتما دقت کنید که به دندان پزشک ماهر و با تجربه ای مراجعه کنید تا تشخیص درستی در این زمینه داشته باشد.

بهترین سن برای ارتودنسی چه زمانی است؟

انجام ارتودنسی محدودیت سنی ندارد و میتوان در هر سنی آن را انجام داد. ولی میتوان گفت بهترین زمان برای ارتودنسی از سن ۳ سالگی به بعد است. گفتنی است که هیچ تفاوت خاصی بین ارتودنسی دندان های کودکان و بزرگسالان وجود ندارد. فقط باید به این نکته توجه کرد که در کودکان باید تعداد دندان های کافی رشد کرده باشد تا ارتودنسی صورت گیرد. اما لازم است قبل از اقدام هزینه ارتودنسی دندان هر دو فک را بررسی کنید چرا که ممکن است قادر به پرداخت هزینه های آن نباشید.

تخفیف لمینت دندان

بعد از ارتودنسی یکی از پرطرفدار ترین عمل های طرح لبخند مربوط به لمینت دندان است. لمینت دندان یک روش پر طرفدار برای زیبایی دندان ها و اصلاح طرح لبخند است که امروزه اکثر مردم برای انجام آن اقدام میکنند‌. ولی متاسفانه هزینه لمینت دندان هم بالا بوده و هر کسی توان پرداخت آن را ندارد. ولی ما اینجا هستیم تا علاوه بر آموزش دریافت تخفیف هزینه ارتودنسی هر دو فک، روش دریافت تخفیف لمینت دندان را نیز آموزش دهیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

تخفیف کامپوزیت

کامپوزیت روشی برای اصلاح طرح لبخند است که نسبت به لمینت دارای هزینه کمتری است و بیشتر برای دندانی جلو مورد استفاده قرار میگیرد. از آنجایی که کامپوزیت نسبت به لمینت ارزان تر است اکثر افراد برای انجام کامپوزیت به جای لمینت اقدام میکنند‌. طی فرآیند کامپوزیت، دندان پزشک از ماده خمیری شکلی(همان ماده ای که برای ترمیم دندان های جلو استفاده میشود) استفاده کرده و فرم دندان ها را اصلاح میکند. این روش معمولا در یک جلسه انجام میشود و زیبایی منحصر به فردی به دندان ها میبخشد.

کارت تخفیف دندان پزشکی

تمامی خدمات معرفی شده در این مقاله از هزینه های بالایی برخوردار هستند و با توجه به اینکه خیلی پرطرفدار هستند ولی هر کسی توانایی انجام آن را ندارد. همچنین گفتنی است که هیچ بیمه دولتی این خدمات را تحت پوشش خود قرار نمیدهد. بدین منظور برخی شرکت های خصوصی دست به کار شدند و با ارائه کارتی با عنوان کارت تخفیف دندانپزشکی قدم بزرگی در جهت کاهش هزینه های دندان پزشکی برداشتند. پس اگر کسی در هنگام اقدام برای درمان این کارت را با خود به همراه داشته باشد از ۳۰ تا ۷۰ درصد تخفیف بهره مند میشود. حال اگر شما هم مایل به دریافت این کارت هستید میتوانید به سایت کارت طلایی مراجعه کنید تا بعد از ثبت نام تحت پوشش بیمه کارت طلایی قرار بگیرید.

هزینه ارتودنسی

اما اگر قصد انجام ارتودنسی داشته باشید باید در مرحله اول به پزشک متخصص مراجعه کنید‌. بسته به شرایط دندان ها، میزان کج بودن و فاصله داشتن دندان ها، جلو یا عقب بودن فک ها و غیره تخفیف بیمه دندانپزشکی متغیر خواهد بود. همچنین بسته به تخصص دندان پزشک و میزان مهارت و دقت وی باز هم هزینه دندان پزشکی میتواند متفاوت باشد. پس در کل نمیتوان هزینه ثابتی را برای ارتودنسی در نظر گرفت به طوری که این هزینه برای هر کسی متفاوت خواهد بود.

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : ارتودنسی, دندان, تخفیف, تهران, , نویسنده : matin matin بازدید : 100 تاريخ : سه شنبه 31 خرداد 1401 ساعت: 22:31

بررسی و معرفی سررسید پالتویی 1401

در این مقاله سعی داریم تا به بررسی و معرفی سررسید پالتویی 1401 بپردازیم. حالا چرا 1401؟ به دلیل که در نیمه دوم سال 1400 هستیم و بسیاری از کسب و کارها و افراد، مدیران شرکت ها و…قصد دارند تا برای آخر سال و مناسبت هایی که در پیش دارند هدایای تبلیغاتی مناسبی در نظر بگیرند و به مخاطبان، شرکای تجاری، همکاران و…هدیه بدهند. بر این اساس مهم است مهم ترین ویژگی های یک خرید مناسب برای هدایای تبلیغاتی مناسب سال 1401 را بدانیم و با آگاهی قبلی سراغ سفارش و خرید چنین کالاهایی برویم.

به دلیل تنوع زیادی که در اجزای هدایای تبلیغاتی وجود دارد از جمله سالنامه اختصاصی، سالنامه جیبی و… باید از قبل به صورت آگاهانه اقدام به بررسی و جمع آوری اطلاعات نمایید تا در نهایت بدانید چه چیزی مناسب شماست و خریدی مناسب از نظر قیمت و طرح و…داشته باشید. همچنین عامل مهم بعدی اثرگذاری متفاوت هرکدام از انواع هدایای تبلیغاتی است که بر مبنای نیاز شما و نوع مخاطبان شما می تواند متفاوت باشد و باید به این نکته نیز دقت نمایید.

معرفی سررسید پالتویی 1401 به چه معناست؟

قبل از پرداختن به جزئیات معرفی سر رسید پالتویی 1401، باید این نکته را توضیح دهیم که منظور از معرفی سررسید پالتویی 1401 این است که قصد داریم اولا سررسید پالتویی و جزئیات مربوط به آن را توضیح دهیم و در ادامه به دلیل نزدیک شدن به آخر سال1400 و زمان مناسب خرید هدایای تبلیغاتی، نیاز است تا نکاتی در مورد سررسید پالتویی 1401 و جزئیات و نحوه خرید و…آن بیشتر توضیح دهیم تا اگر قصد خرید داشته باشید، بتوانید از نکات مطرح شده در این مقاله بهره ببرید.

سررسید پالتویی چیست؟

سررسید پالتویی همانطور که از اسمش پیداست، یک نوع سالنامه است که از نظر ابعاد به صورتی است که به راحتی در جیب یک پالتو جا می گیرد و به راحتی قابل حمل است. سالنامه پالتویی به دلیل ابعاد خاصی که دارد، مورد استقبال بسیاری از افراد با سلیقه های مختلف است. چون ابعاد بسیار جذابی دارد و همچنین از لحاظ طراحی و نوع کارکرد نیز نسبت به رقبای خود، دارای مزیت های بیشتری است. همچنین قصد داریم در این مطلب به معرفی سررسید پالتویی 1401 بپردازیم که چگونه شما بتوانید یک سفارش مناسب را داشته باشید.

فرق بین سررسید پالتویی و جیبی

یکی از اولین نکاتی که در جهت معرفی سررسید پالتویی 1401 باید انجام دهیم این است که ابتدا این مطلب را روشن کنیم که دو اصطلاح سررسید پالتویی و جیبی در بازار این حوزه رایج است. اما خیلی ساده و سریع بیان می کنیم که این دو نام از یک محصول هستند. یعنی سررسید پالتویی به جیبی هم معروف است و بعضی افراد یا عنوان سالنامه پالتویی را بکار می برند و یا سالنامه جیبی. هر دوی این نام ها یک کارکرد را دارند و به یک نوع سررسید یا سالنامه اطلاق می شود.

ابعاد سررسید پالتویی

مگر می شود که بحث معرفی سررسید پالتویی 1401 در میان باشد و به ابعاد سالنامه پالتویی نپردازیم. به طور معمول، ابعاد سالنامه پالتویی در اندازه های 10سانتی متر در 17 سانتی متر است. اندازه ای جمع و جور که براحتی هم حمل می شود و هم در جیب های یک پالتو جا می شود. این ابعاد نسبت به دیگر سررسیدها که اغلب اندازه هایی بزرگتر و عریض تر دارند، بسیار جذاب و پرطرفدار است.

انواع سررسید پالتویی

طبیعتا در این بخش از معرفی سررسید پالتویی 1401، قصدمان معرفی انواع سررسید پالتویی و خرید ست مدیریتی از نظر ابعاد نیست. چون یک اندازه استاندارد با اسم سررسید پالتویی شناخته می شود که در بین طرح های مختلف مشترک است. اما دقیقا منظورمان از انواع، طرح، سبک و متریال های مختلف بکار رفته در تولید این نوع از هدایای تبلیغاتی است که دربرخی موارد گزینه های بسیار زیادی را در مقابل شما جهت انتخاب کردن می‌گذارد.

به این صورت که این تنوع در مورد طرح شامل طرح های مدرن، کلاسیک، شلوغ، ساده، فانتزی، رنگی و… می شود. همچنین از لحاظ سبک نیز به نحوه ساخت، اتصال برگه ها، نحوه جلد کردن و… ربط دارد که هرکدام می تواند یک نوع تنوع ایجاد کنند. در مورد متریال نیز در انواع مختلف چرم طبیعی، چرم مصنوعی، کاغذی، پلاستیکی و…تقسیم می شود.

سررسید پالتویی مناسب چه افرادی است؟

در این بخش از معرفی سررسید پالتویی 1401 به سراغ مخاطبان اصلی این نوع سررسید می رویم. اولا این نکته را یادآور شویم که به دلیل ابعاد خاصی که این نوع از سررسید دارد، افراد مختلف با سلیقه های متنوعی که دارند، طرفدار این نوع سررسید هستند. چون این نوع سررسید به این دلیل هر شخص با هر نوع سلیقه‌ای که باشد، این نوع سررسید را نیز در بین گزینه های جدی خود قرار می دهد.

از طرف دیگر، افرادی که مخاطبانی رسمی، مدیران و کارمندان دارند و افرادی که به دنبال سررسید جمع و جور هستند از جمله مهم ترین طرفداران این نوع سررسید هستند.

دلایل انتخاب سررسید پالتویی

بد نیست در فرایند معرفی سررسید پالتویی 1401 به این نکته هم بپردازیم که چه نکات و دلایلی باعث می‌شود که انتخاب و سفارش سررسید از نوع پالتویی، منطقی و مقرون به صرفه تلقی گردد. از جمله مهم‌‌ترین عاملی که دال بر برتری سالنامه پالتویی نسبت به انواع دیگر سررسید دارد، ابعاد مناسب و شکیل آن است. در کنار این، انواع طرح هایی که این نوع سررسید دارند می باشد. به این معنی که با توجه به اندازه جذاب آن، طرح جلد و طراحی صفحات داخلی آن، شکیل تر از نمونه های دیگر با ابعاد بزرگتر است. یعنی همین ابعاد خاص، باعث زیبایی طرح های پیاده شده بر روی آن نیز می شود.

نکات مهم در هنگام خرید سررسید پالتویی 1401

در پایان معرفی سررسید پالتویی 1401 نکاتی را در مورد قیمت چاپ سر رسید پالتویی 1401 ارائه می کنیم. توجه داشته باشید که چرا بر روی سررسید پالتویی 1401 دست گذاشته ایم. به دلیل اهمیت این زمان خاص در شش ماهه دوم 1400. به این معنی که اگر به عنوان یک مدیر و یا شخصی که قصد دارد برای دوستان،خانواده و یا همکاران و…سالنامه پالتویی خریداری کنید، حتما به این نکته توجه داشته باشید که سالنامه سال آینده را خریداری نمایید. از طرف دیگر حتما در هنگام سفارش طرح، سعی کنید بر مبنای ویژگی‌ها و ترجیحات مخاطب تان اقدام به سفارش نوع طرح و طراحی سالنامه بزنید. از این حیث که بسته به سن، سلیقه و…اگر شما طرح را انتخاب کنید، احتمال جذاب بودن برای مخاطب را بالا برده اید. همچنین از لحاظ متریال استفاده شده در تولید سررسید نیز دقت کافی را بکار ببرید.

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : سر رسید,سالنامه,1402, نویسنده : matin matin بازدید : 135 تاريخ : سه شنبه 31 خرداد 1401 ساعت: 22:02

شیلد محافظ خودرو

شیلد محافظ صورت و اماکن بسیار مناسب این روزهای کرونایی می‌باشد. یکی از بزرگ‌ترین واقعیت‌های تکان دهنده، همه‌گیری بیماری کووید 19 است. این ویروس گسترش یافته در سراسر جهان، شیوه زندگی همه را تغییر داده است. استفاده از شیلد این روزها بسیار فراگیر شده و می‌توان از آن به عنوان هدایای تبلیغاتی کاربردی استفاده کرد و نام برد.

شیلد محافظ صورت پزشکی

در این روز های کرونایی استفاده از ماسک فیلتردار، ماسک غیر فیلتردار، ژل ضدعفونی کننده و شیلد محافظ صورت پزشکی در برخی از مواقع ضروری است.
استفاده از ماسک و ژل ضروری است اما قیمت شیلد خودرو بیشتر توسط پزشکان، کارکنان رستوان ها و کافی شاپ ها، پرستاران، فروشندگان و غیره مورد استفاده قرار میگیرد.

خصوصیات شیلد تلقی

طراحی دقیق و کیفیت بالا تلق شفاف و ابر بر روی پیشانی، حفاظت کردن از صورت و گردن در مقابل پرتاب ویروس و آلودگی هلی محیطی، ضخامت بسیار مناسب و مقاوم، دارای کشی با کیفیت و ضخیم و نرم، بسته بندی استاندارد.

معرفی شیلد محافظ صورت و اماکن

شیلد محافظ صورت و اماکن، یک وسیله محافظتی است که به طور معمول از جنس پلکسی گلس یا آکریلیک ساخته می‌شود و مانند یک سد حفاظتی از انتشار باکتری و از ویروس جلوگیری می‌کند. این وسیله با جلوگیری از انتشار آب دهان و یا آب بینی افراد، از آلوده شدن مناطق دیگر به ویژه چشم‌ها جلوگیری میکند.

چه کسانی از شیلد محافظ صورت استفاده میکنند

شیوع بیماری همه‌گیر کووید 19، درخواست‌های مرتبط با ماسک و محافظ صورت را به شدت افزایش داده است. تا قبل از این، از این وسیله در بیمارستان‌ها و مطب‌های پزشکی استفاده می‌شد اما حالا این وسیله برای افراد مشغول در سمت صندوق‌داری و همین طور بانکداران و برای محافظت تیم‌های درمانی و پزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

گسترش استفاده از شیلد محافظ صورت

استفاده از ماسک‌های صورت به یک امر عادی و در برخی از اماکن به یک امر اجباری تبدیل شده است. ضدعفونی کردن دست‌ها و شست و شوی مداوم آن‌ها با شوینده‌های بهداشتی به یک اصل ضروری مبدل گشته است و در کنار تمام این موارد، همان‌طور که در اکثر فروشگاه‌های مواد غذایی و حتی در وسایل حمل‌ونقل عمومی و به خصوص در مراکز بهداشتی و درمانی مشاهده کرده‌اید، حتماً افرادی را دیده‌اید که از محافظه‌ای صورت استفاده می‌کنند که با توجه به گسترش موج بعدی این بیماری در کشور، استفاده از این وسیله در حال گسترش می‌باشد.

محافظه‌ای صورت و اماکن که شاید وسیله‌ای اغراق‌آمیز و به نظر برخی افراد ناکارآمد و افراطی به نظر برسد، اما در حقیقت یک روش مؤثر برای جلوگیری از شیوع ویروس‌ها می‌باشند.

محافظه‌ای صورت و اماکن برای چه کاری مورد استفاده قرار می‌گیرند

محافظه‌ای صورت و اماکن به عنوان مانعی بین خریداران و کارمندان استفاده می‌شود مانند خرید ساک دستی تبلیغاتی. این وسایل، راهی عالی برای جلوگیری از گسترش میکروب‌ها از شخصی به شخص دیگر هستند که در پایان به کاهش سرعت انتشار ویروس‌هایی مانند کووید 19کمک می‌کنند.

شیلدهای محافظ در چه مکان هایی استفاده میشود

در رستوران‌ها و نانوایی‌ها در بخش صندوق، در میزهای پذیرش، در داروخانه‌ها و مطب‌های پزشکی،لیوان تبلیغاتی، در حمل‌ونقل عمومی، در پمپ‌بنزین‌ها و جایگاه‌های سوخت، در مدارس، در باشگاه‌های بدن‌سازی و ورزشگاه‌ها مورد استفاده قرار میگیرد.

کاربرد شیلد پزشکی صورت

رایج‌ترین و مهمترین روش انتقال بیماری‌های عفونی ویروسی و باکتریایی از طریق مخاط چشم و سیستم تنفسی می‌باشد.
میکروب‌ها به سه روش زیر به داخل چشم، دهان یا بینی انتقال پیدا می‌کنند.

از طریق تماس دست آلوده به دهان، بینی یا چشم. از طریق ریز قطرات و ذرات معلق آئروسل که با عطسه، سرفه یا صحبت در هوا انتشار می‌یابند. از طریق ترشحات و ریز قطرات آلوده که با عطسه، سرفه یا صحبت به طور مستقیم به صورت پاشیده می‌شوند.

مزایای استفاده از شیلد صورت پزشکی

استفاده آسان و بدون اذیت در زمان طولانی، یکبار مصرف نبودن و قابل استفاده برای چندین بار، قابلیت شستشو و ضد عفونی، قابل استفاده به جای ماسک صورت، استفاده همراه با ماسک برای کادر درمانی بیمارستان‌ها و مراکز پزشکی و بهداشتی، استفاده همراه با ماسک و عینک محافظ توسط دندانپزشکان، موثر در جلوگیری از لمس کردن ناخواسته صورت، موثر در مقابله با انواع میکروب‌های موجود در ترشحات دهان، چشم و بینی، موثر در مقابله با بیماری‌های ویروسی مانند کرونا، آنفولانزا و سرماخوردگی.

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : خودرو,ماشین,رستوران, نویسنده : matin matin بازدید : 86 تاريخ : سه شنبه 31 خرداد 1401 ساعت: 21:48

مقدمه: در این مقاله قصد داریم تاثیر طراحی پست اینستاگرام از دید مخاطب را شرح دهیم. اما لازم است قبل از هر توضیحی به تاثیر اینستاگرام در زندگی امروز بشر بپردازم. در واقع امروزه اینستاگرام یکی از پر مخاطب ترین شبکه های اجتماعی است. این اپلیکیشن توانسته فرصت های بسیار زیادی را در اختیار مردم قرار دهد. از این رو در حال افراد زیادی در این فضا در حال فعالیت هستند. حال از آنجایی که تعداد افراد زیادی در حال فعالیت در اینستاگرام هستند، رقابت در این فضا افزایش پیدا کرده است. به طوری همه روزه افراد در تلاش هستند با تولید محتوای بهتر و جذاب تر در این مسیر پیشرفت کنند. اما برای دیده شدن در اینستاگرام عوامل زیادی تاثی گذار هستند که در این مقاله به آن ها اشاره خواهد شد.

تاثیر طراحی پست اینستاگرام

فرصت های شغلی اینستاگرام

امروزه اینستاگرام یکی از مهم ترین قطب های دیجیتال مارکتینگ است. این فضا کاملا رایگان در اختیار عموم قرار گرفته شده است. از این رو افراد زیادی در زمینه های مختلف در این فضا فعالیت دارند و فرصت های شغلی زیادی فراهم شده است. در ایسنتاگرام انواع کسب و کارها از جمله: خدمات زیبایی(کاشت ناخن، رنگ مو، میکاپ و غیره)، پزشکی(دندان پزشکی، چشم پزشکی، روانپزشکی، کاشت مو، عمل های زیبایی ئ غیره)، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آنلاین شاپ ها، مدلینگ، آموزش خیاطی، آموزش کار با چوب، آموزش کار با رزین و هزاران پیچ با موضوع های مختلف فعالیت میکنند. کافیست افراد در یک زمینه تخصص داشته باشند تا بتوانند با تولید محتواهای جذاب و زیبا، سود کافی را از تاثیر طراحی پست ایسنتاگرام و طراحی بسته بندی محصول در دید مخاطب داشته باشند.

طراحی پست اینستاگرام

از آنجایی که فضای رقابتی در اینستاگرام بسیار زیاد است و افراد زیادی در این فضا در حال فعالیت هستند لازم است شما متفاوت باشید. یعنی اگر میخواهید در این فضا دیده شوید باید برای طراحی پست اینستاگرام وقت بگذارید و ایده پردازی داشته باشید. قالب های بسیار زیبا طراحی کنید و از محتواهای جذاب استفاده کنید تا مخاطب را به خود جلب کنید. از ایده و قالب های دیگران کپی نکنید و ایده های نو داشته باشید. پس در هر شغل و زمینه ای که در حال فعالیت هستید شیوه ارائه خدمات و محتوا بسیار مهم است. کافیست شما یک پست جذاب طراحی کنید تا از تاثیر طراحی پست اینستاگرام در دید مخاطب مطعمن شوید. یک پست با محتوای جذاب و برنامه ریزی شده میتواند برای شما مخاطبان ثابت فراهم کند. از طرفی اگر در این فضا آنلاین شاپ دارید میتوانید مشتریان ثابتی را جذب کنید. چرا که حافظه تصویری ما بسیار قوی است پس اگر شما قالب و رنگ مخصوص به خودتان را داشته باشید مخاطب سریعا پست شما را تشحیص میدهد. پس داشتن یک طراحی مخصوص خودتان مهم ترین قدم در موفقیت است.

تاثیر طراحی پست اینستاگرام در دید مخاطب

اولین قدم برای برای جذب مخاطب در طراحی پست اینستاگرام طراحی یک قالب بصری است. یعنی پست های صفحه شما دارای یک قالب جذاب باشند به طوری که در نگاه اول نظر مخاطب را به خود جلب کنند. پس در هر زمینه ای که فعالیت دارید در ابتدا یک قالب برای پست هایتان در نظر بگیرید و طبق آن پست هایستان را طراحی کنید. اما اگر شما خود در این زمینه اطلاعات چندانی ندارید حتما از متخصص کمک بگیرید. دومین قدم نوآوری است. شما باید در طراحی پست نوآوری داشته باشید. هر گونه کپی از دیگران یاعث تاثیر منفی در صفحه شما میشود. پس اگر قصد فعالیت در این فضا را دارید مطمعن باشید که تاثیر طراحی پست اینستاگرام در دید مخاطب بسیار زیاد است پس از آن غافل نشوید.

جذب مخاطب در اینستاگرام

اگر چه در گذشته جذب مخاطب از طریق اینستاگرام کار راحتی بود اما امروزه عوامل بسیار زیادی در آن دخیل هستند. پس اگر قصد فعالیت در این فضا را داریم باید تمامی عوامل موثر در جذب مخاطب را بشناسیم و به آن ها عمل کنیم. عواملی چون: طراحی پست اینستاگرام در دید مخاطب، پیروی از الگوریتم اینستاگرام، نوآوری و محتوای جذاب، تبلیغات و غیره روی آن تاثیر گذار هستند. از این رو اگر میخواهید در این فضا موفق باشید و به درآمد برسید باید بدانید کار آسانی نیست و مانند هر کار دیگری به انرژی زیادی نیاز دارد. پس در این مسیر صبر داشته باشید ابتدا آموزش ببنید سپس اقدام نمایید. در نهایت شک نکنید با رعایت تمامی اصول به موفقیت میرسید.

نحوه طراحی پست اینستاگرام

تا اینجا با تاثیر طراحی پست اینستاگرام در دید مخاطب آشنا شدیم مثل طوری که با هدایای تبلیغاتی الکترونیکی اشنا شدیم. حال لازم است با نحوه طراحی پست اینستاگرام آشنا شویم. همانطور که گفته شد طراحی پست اینستاگرام به معنی طراحی یک قالب جذاب برای تمامی پست ها است. پس لازم است بسته به لوگو، رنگ سازمانی و دیگر عوامل این قالب طراحی شود. این قالب ظاهری منظم و زیبا و یکدست به صفحه شما میبخشد. این قالب اگر خاص و زیبا باشد میتواند نمادی از پیج و کسب و کار شما باشد و همین خود عامل بسیار مهمی در جذب مخاطب میشود. پس اگر شما یک قالب ویژه و مخصوص خود را داشته باشید، اگر مخاطب در میان تمامی پست های رنگا رنگ اینستاگرام پست شما را ببینید، به صورت ناخوداگاه سریعا آن را تشخیص میدهد و به سمت آن جذب میشود. در این مسیر سعی کنید از قالب های آماده و از پیش تعیین شده استفاده نکنید. سعی کنید قالب مخصوص به خود را داشته باشید تا از تاثیر طراحی پست اینستاگرام بهره مند شوید.

الگوریتم اینستاگرام چیست؟

الگوریتم اینستاگرام، الگویی است که با رعایت آن میتوانید مخاطبان زیادی داشته باشید. به طوری که اگر در طراحی پست از الگوریتم ایستاگرام بهره بگیریم متوجه تاثیر طراحی پست اینستاگرام در دید مخاطب خواهیم شد. اما دقت داشته باشید که الگوریتم ها ثابت نیستند. از اولین نسخه اینستاگرام تا به حال هزاران الگوریتم توسط کمپانی اینستاگرام ارائه شده است و این روند تا همیشه ادامه دارد. پس اگر قصد فعالیت در این زمینه را داریم بهتر ایست اطلاعاتمان را در زمینه دیجیتال مارکتینگ بالا ببریم و یا از متخصص آن کمک بگیریم.

حرف آخر

اینستاگرام برای برای همه مردم دنیا به خصوص ایران مسیر رشد را باز کرد مثل سر رسید 1402. در این میان هر فردی روش استفاده از آن را آموزش دیده بود به موفقیت رسید. چرا ما موفق نباشیم؟

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : کسب و کار,اینستاگرام,هدیه, نویسنده : matin matin بازدید : 93 تاريخ : سه شنبه 31 خرداد 1401 ساعت: 21:26

کارتریج canon (کانن )چیست؟ و کارایی کارتریج کانن چگونه می باشد؟ کارتریج یک قطعه از پرینتر می باشد و کارتریج در زبان انگلیسی به معنی استوانه است .

کارتریج منبع نگهداری جوهر یا تونر در پرینتر ها می باشد، فروش کارتریج canon یک برند از انواع برندهای کارتریج موجود در بازار می باشد .

انواع کارتریج کانن به دو دسته تقسیم میشوند که شامل کارتریج لیزری و کارتریج جوهر افشان می باشد .

کارتریج لیزری و کارتریج چوهر افشان نهایتا یک کار را انجام می دهند اما ساختار و طرز کار آن ها با هم متفاوت است.

کارتریج canon لیزری

کارتریج کانن لیزری و کارتریج کانن جوهر افشان ممکن است رنگی با تک رنگ باشند .

در کارتریج جوهر افشان رنگ های داخل کارتریج به شکل مایع می باشند و در حالی که در کارتریج های لیزری رنگ ها به شکل پودری هستند که تونر نام دارند.

کارتریج canon لیزری و جوهر افشان سیاه و سفید یا تک رنگ فقط رنگ مشکی را دارد و تک رنگ می باشد .

اما در قیمت کارتریج اچ پی سیاه سفید ،لیزری یا جوهر افشان رنگی چهار رنگ مشکی، آبی، قرمز و زرد وجود دارد که کارتریج با ترکیب این رنگ ها رنگ های دیگر را به وجود می اورند .

کارتریج های جوهر افشان برای پرینترهای جوهر افشان و کارتریج های لیزری برای پرینترهای لیزری کاربرد دارند .

تا این قسمت کارتریج و انواع آن را شناختیم حال میخواهیم درمورد کارکرد هر کدام از کارتریج ها صحبت کنیم .

کارتریج کانن جوهر افشان چاپ را به وسیله ترکیب جوهر مشکی و رنگی و سوزن های نازلی که روی هد پرینتر قرار دارد انجام می دهد .

در پرینترهای جوهر افشان کارتریج از طریق سوزن نازل به شکل قطره های بسیار ریز به صورت پاششی عمل می کند .

در کارتریج canon لیزری مواد مصرفی به شکل پودر تونر است که جنس این پودر ها بر اساس شرکت سازنده آن با هم متفاوت است .

در پرینترهای لیزری پودر داخل کارتریج  برای ثابت شدت روی کاغذ به حرارت و گرما نیاز دارد.

کارتریج های لیزری نسبت به  کارتریج های جوهر افشان از طول عمر و ظرفیت بالایی برخوردار است ،کارتریج جوهر افشان نباید در معرض نور آفتاب و در جای گرم قرار بگیرد.

کارتریج های جوهر افشان خود بر اساس جنس جوهرشان به دو دسته دای و پیمگنت تقسیم می شوند .

اگر برای مدت طولانی از کارتریج جوهر افشان استفاده نشود خشک می شود دیگر قابل استفاده نیست و باید کارتریج تعویض شود.

هر چه کیفیت مواد اولیه در ساخت کارتریج ببیشتر باشد کارتریج با کیفیت‌تری  تولید خواهد شد و نهایتا پرینت پررنگ‌تر و با کیفیت تری را دریافت خواهید کرد.

قیمت کارتریج کانن اصل معمولا با می باشد در بخش های بعد بیشتر درمورد قیمت گذاری محصول و کارتریج صحبت خاهیم کرد.

فروش کارتریج کانن اصل

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و اینترنت خرید و فروش های اینترنتی رونق زیادی گرفته است فروش کارتریج کانن اصل هم مانند تمام محصولات دیگر به صورت آنلاین یا اینترنتی اجام می شود.

کانن یک شرکت ژاپنی بزرگ است که در سال های اخیر کارتریج hp رنگی را تولید کرده است فروش کارتریج canon را به صورت عمده انجام می دهد.

کارتریج هر برند برای پرینتر همان برند تولید میشود و قابل استفاده است ، مثلا کارتریج canon برای پیرنتر کانن و کارتریج سامسونگ برای پرینتر سامسونگ و ….هر کدام فقط برای برند خودش قابل استفاده است.

فروش کارتریج کانن اصل در فروشگاه های اینترنتی معتبر انجام میگیرد و شما باید دقت داشته باشید که کارتریج را بر حسب نیازتان و ظرفیت و نیاز پرینترتان خریداری کنید.

فروشگاه ایران کالا به فروش کارتریج کانن اصل می پردازد که  این شرکت فروش کارتریج canon به صورت آنلاین هم دارتد.

فروشنده هایی که فروش کارتریج کانن اصل را بر عهده دارند  باید سیاست های فروش محصول را بشناسند تا فروش موفق تری داشته باشند.

سیاست های یک فروشنده قوی شامل موارد زیر می باشد که شامل فروش به صورت آنلاین و آفلاین،در دسترس بود فروشنده برای مشتری، ارتباط آنلاین با مشتری ،پرداخت انلاین و آفلاین و…..  برای افزایش فروش کارتریج کانن اصل باید تمام این نکات رعایت شود.

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : کارتریج, پرینتررفروش, نویسنده : matin matin بازدید : 93 تاريخ : دوشنبه 30 خرداد 1401 ساعت: 23:50

تنظیم نور لوستر بحث نور و نور پردازی قسمت های مختلف خونه بسیار پیچیده و گسترده است که اگر بخواهیم به این مقوله بپردازیم زمان زیادی رو باید صرف کنیم، و از جوانب مختلف آن را بررسی کنیم ، اما من و گروهم در این مقاله با گرد آوری نکات اصلی مطالب مفیدی را برای شما تهیه و تنظیم کرده ایم که با سنجیدن تنظیم نور دهی قسمت های مختلف منزل با لوستر به چه صورت هستش.

زمانی که خانه ای می سازیم ، لوازمی را انتخاب می کنیم که بخشی از زندگی روزمره ما خواهند شد، و برای تنظیم نور دهی قسمت های مختلف منزل مثلا با لوستر شاخه ای چوبی بهتر است ، این امر مهم که ابتدا موقعیت و زوایای خانه را به منظور مشخص ساختن منطقه ی تابش نور  خورشید در طول روز را شناسایی کنیم، باید بیاموزیم که با نور طبیعی روز بازی کرده به گونه ای که در طول روز تا غروب خورشی جوری زوایا و پنجره ها قرار گیرند که هر ساعت از روز نور خورشید در تمامی اتاق ها و آشپزخانه و پذیرایی  بتابد و در اصطلاح خانه در طول روز حمام آفتاب بگیرد، و تاثیرات ان را کنترل کنیم، که وجود تابش نور خورشید در خانه امر مهم و حیاتی است که برای پرورش گل و گیاه لازم است برای ضد عفونی طبیعی منزل و همچنین روشنایی طبیعی و حس خوبی که به ما می دهد بسیار ضروری است.  وجود نور طبیعی در خانه در فصل های مختلف رنگ های متفاوتی از خود ساطع می کند مثلا در پاییز نارنجی در بهار رنگ های شاد و دلباز تر و در زمستان ابی ملایم و در تابستان رنگ زرد این یعنی  زیبایی و دقت و نظم در آفرینش عالم هستی.

تنظیم نور لوستر

اما روز رفته رفته رو به اتمام که می گذارد نور طبیعی نیز کاسته می شود، و نیاز به روشنایی و نور مصنوعی احساس می شود و انسان برای این امر تعابیر زیادی را کرده و با نتایج بسیار خوبی را هم بدست آورده است، وجود انواع مختلف لامپ ها در خانه و گوشه به گوشه خانه با نور پردازی های ملایم و تنظیم نور دهی قسمت های مختلف منزل با لوستر نیز کمک شایانی به ما کرده و در زمینه نور پردازی ملایم و بجا به داد ما رسیده است ، لوستر ها با داشتن لامپ های مناسب و رنگ نورهای ملایم برای اتاق های مختلف ساخته شده اند که با روشن کردن لوستر نوری ارام بخش در فضا می تابد و مانند یک هاله فضا را در بر می گیرد،

اگر بخواهیم فقط نور در یک قسمت باشد و اطراف نقطه مورد نظر را روشن نکند، مانند اینکه بخواهیم سطح یک میز روشن باشد ولی فضای اطراف ان نه لوستر های آویزی که نور آن ها رو به پایین است می توانیم استفاده کنیم، وجود این نوع لوستر ها برای انواع میز ناهار خوری، میز کار ، میز مطالعه، میز بازی نیز استفاده می شود،

برای تنظیم نور دهی قسمت های مختلف منزل با قیمت لوستر سقفی مدرن باید به رنگ و نوع لامپ و قسمتی که باید لوستر نصب شود توجه کنیم که با فضا مورد نظر هم خوانی داشته باشد به این معنا که اگر مکان مورد نظر بزرگ باشد از لوستر کوچک با لامپ های کم استفاده نشود یا اگر فضا کم است یک لوستر کوچک با لامپ های قوی نصب نکنیم و رنگ نور ملایم یا تند بودنش به آن نقطه بستگی دارد و هر مکانی یک ظرفیت برای نور پردازی دارد اگر بیشتر از حد معمول باشد ان جا از نور و روشنایی اشباع شده و چشم و دل شما را خواهد زد اما اگر نور کم باشد باز روی روحیه و روان آدم تاثیر می گذارد و به اصطلاح آدم حالت خفگی بهش دست می دهد و چشم آدم به تنگ می آید برای بهتر دیدن اجسام یا هر کس و چیزی، برای مثال یک حمام یا دستشویی را در نظر بگیرید که اگر لوستری با نور بالا در آن جا نصب شود چه اتفاقی می افتد انقدر نور باز تابش می کند بر روی کاشی ها که آدم فراری می شود اما اگر لوستری با نور کم را نصب کنیم  باز هم احساس راحتی نخواهیم داشت و حتی ممکن است ترس نیز به سراغمان بیاید ، و در کل در ساخت یک سازه برای بهتر دیده شدن کار و زیبایی آن به تنظیم نور دهی قسمت های مختلف منزل با لوستر باید دقت هر چه بیشتر را به خرج بدهیم ، تا خستگی یک ساخت و ساز سخت را با دیدن  این همه زیبایی که با تنظیم نور مناسب چند برابر شده است شسته می شود ، باید در نظر داشت که در یک خانه تمام فضا ها مهم هستند و نمی توان گفت که اتاق خواب از اهمیت کمتری برخوردار است یا سرویس بهداشتی، تمام گوشه و کنار خانه مهم  هستند و باید از روشنایی و نور پردازی مناسب و دلخواه بهرمند باشند، اما نور پردازی پذیرایی می تواند با بقیه ی قسمت های خانه متفاوت باشد و حتی سقف آن بار نور های مخفی به اشکال هندسی کار شود و یا دیوار تی وی با کار گذاشتن نور مخفی خود را از سایر بخش های پذیرایی مجزا و خاص تر کند ، اما در آشپز خانه هم می توان در قسمت پایین و بالای کابینت ها از نور مخفی با رنگ های ملایم استفاده کرد و در زمان خاموشی که نور مخفی های کابینت ها خود را نشان می دهند مثل یک شب تاب عمل می کنند که بدون نیاز به روشن کردن لامپ اصلی کار خود را انجام دهید و هم این طور که زیبایی خاصی را به خانه و آشپزخانه و همین طور کابینت ها می دهد، و در ساختمان سازی تنظیم نور دهی قسمت های مختلف منزل با لوستر سقفی ریسه ای و یا روش های دیگر یا انواع لوستر های اویز و آباژور ها به یک کار خارق العاده تبدیل کرد که از نتیجه ی آن احساس رضایت کامل را داشته باشید. پس تنظیم نور یک امر حیاتی برای تمامی امکان است .

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : لوستر,نور,طبیعت, نویسنده : matin matin بازدید : 103 تاريخ : دوشنبه 30 خرداد 1401 ساعت: 23:42

 

ساختار این زیراندازها به گونه ای است که به راحتی به تخت می چسبند.

و دارای پودر جاذبی هستند که قدرت جذب مایعات را دارند که از بیمار ممکن است ترشح شود.

در ضمن از این زیراندازهای بهداشتی و یکبار مصرف در تمام بخش های بیمارستان و برای تمام افرادی که نیاز به استفاده از این زیراندازها دارند کاربرد دارد.

می توان گفت که این زیراندازها برای افرادی که دچار مشکل حرکتی هستند و یا به هر نحوی نمی توانند جابه جا شوند استفاده می گردد.

از جمله مزایایی که این زیراندازها مانند ماسک سه لایه دارند این است که بسیار راحت و سبک هستند و می توان به راحتی آن ها را جابه جا نمود و از آن ها استفاده کرد در هر مکانی مانند روی مبل یا تخت خواب و یا حتی

بر روی ویلچر نیز می توان از این زیرانداز برای حفظ هر چه بیشتر بهداشت استفاده کرد.

زیراندازهای بیمار در سایزهای مختلفی در داروخانه ها و مراکز فروش تجهیزات پزشکی موجود می باشند.

که بسیار مقرون به صرفه است و برای همراهان بیمار بسیار راحت می باشد و می توانند برای راحتی بیمار خود از این زیراندازها استفاده کنند.

 

زیرانداز بیمار بهنام طب

برای دوره نقاهت و در بستر بودن بیمار جهت رعایت نکات بهداشتی میتوان از زیرانداز بیمار استفاده کرد.

علاوه بر این میتوان از این زیرانداز ها برای حیوانات خانگی و کودکان نیز استفاده کرد.

بخش عمده ای از مصارف این زیرانداز ها برای سالمندان و مصارف بیمارستانی مورد استفاده قرار میگیرد.

برند های زیرانداز بیمارستانی بهنام طب شامل، ماهر، همیار، بی تی ای و آسوپد است.

زیرانداز بیمار

که هرکدام از این انواع شمال سایز های مختلفی هستند. از زیرانداز بیمار 60 در 90 ( زیرانداز بیمار 60*90 ) تا زیرانداز بیمار 100 در 200 ( زیرانداز بیمار 100*200 ).

موارد استفاده از زیرانداز بیمار بهنام طب

  • جهت جلوگیری از انتقال رطوبت در بستر سالمندان مبتلا به بیماری بی اختیاری ادرار.
  • جهت جلوگیری از انتقال رطوبت در مورد کودکن که دچار مشکل شب ادراری می باشند.
  • جهت جلوگیری از انتقال ترشحات پس از عمل جراحی و شستشوی زخم ها.
  • جهت جلوگیری از انتقال ترشحات پس از زایمان.
  • قابل استفاده برای بیماران ضعیف و بدون تحرک.

ویژگی های یک زیرانداز بیمارستانی خوب

  • ضد حساسیت بودن.
  • استفاده از مواد اولیه آنتی باکتریال.
  • ضد بو بودن و جلوگیری از نشت بوی بد.
  • قابلیت جذب بالای ترشحات و مایعات.
  • کیفیت بالای ساخت.
  • سایز مناسب و متناسب برای بیمار.
  • استفاده از پودر جاذب با قدرت بالا.

علاوه بر این موارد، زیرانداز بیمارستانی بنا به دلایلی مانند مقرون به صرفه بودن، سازگاری با محیط زیست، سهولت استفاده و ماندگاری بالا نیز ممکن است جزو مناسب بودن یک زیرانداز بهداشتی بیمار،دستکش یکبار مصرف پزشکی قرار گیرند.

زیرانداز بیمار که نام های مختلفی دارد در بیمارستان ها و منازل مورد استفاده قرار می گیرد و به رعایت بیشتر بهداشت کمک می کند. نام های دیگر زیر انداز بیمار: زیر انداز بیمارستانی، زیرانداز بیمارستانی و دروشیت بیمار می باشد. این زیراندازها بسیار پر کاربرد می باشد و می توان آن را بصورت اینترنتی نیز خریداری نمود و این محصول در سایز ها و اندازه های متفاوت به فروش می رسد. این محصول را می توان در بسته های چندتایی خریداری کرد که ارزان تر شود.

زیر انداز بیمار یک بار مصرف می باشد و بسیاری از افراد که در خانه خود سالمند و یا بیمار دارند از آن استفاده می کنند.

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : ماسک,زیر انداز بیمارستانی,زیر انداز بیمار, نویسنده : matin matin بازدید : 117 تاريخ : دوشنبه 30 خرداد 1401 ساعت: 23:37

بازسازی نما ساختمان های قدیمی امروزه برای اکثر ساختمان های ایران به یک معضل جدی تبدیل شده است. به این دلیل که در ساخت اکثر ساختمان هایی که امروزه در ایران و در شهرهای مختلف ایران ساخته می شود، متاسفانه به دلایل مختلفی همچون مصالح نامرغوب، قدیمی بودن تکنولوژی ساخت، عدم تخصص در نیروهای درگیر پروژه و غیره باعث شده که ساختمان هایی که امروزه میبینیم ساخته می شوند متاسفانه بعد چند سال به چنان فرسودگی دچار می شوند که انگار 50 سال از عمر ساختمان می گذرد. اگر دقت کرده باشید امروزه با دو مشکل اساسی عدم کیفیت ساختمان های نوساز و یکسان بودن طرح ساختمان ها در شهرهای مختلف ایران هستیم. یعنی نسبت به معماری گذشته اینکه هم ساختمان در هر شهری شبیه به شده اند و هم اینکه ساختمان هایی نیستند که بشود چند نسل روی آن حساب کرد.

پس با این حساب طبیعی است بعد چند سال، بازسازی نما ساختمان های قدیمی دغدغه معمول اکثر ساختمان ها بشود. در این راستا سعی کرده ایم که در این نوشتار بررسی مناسبی از انواع نما سیمانی، نما کلاسیک،نما رومی ساختمان و…داشته باشیم و همچنین نکاتی نیز در ارتباط با بازسازی نما ساختمان و…ارائه کنیم تا اگر جزو آن دسته از افرادی باشید که اکنون درگیر چنین مسئله ای هستید، به عنوان راهنما کمک حال شما باشد.

بررسی انواع نما

در گذر زمان و سلایق، مصالح، تکنولوژی، تغییر فرهنگ و…شاهد تغییرات مختلفی در سبک و طرح های مختلف ساختمانی بوده ایم که به دلایل مطرح شده مدام تغییر داشته اند. از طرف دیگر، شناخت این تنوع و سبک های مختلف، برای انتخاب سبک معماری ساختمان خود و یا در زمان بازسازی نما ساختمان به دردتان می خورد. از این حیث که وقتی شما اطلاعات اولیه ای به عنوان مثال از نما سیمانی یا نما کلاسیک داشته باشید، در هنگام سفارش بازسازی نما ساختمان های قدیمی خود، می دانید که باید به سراغ کدام متخصص و چه فرایندی بروید.

انواع نما چون لیست بلندی دارد همگی را در این بخش نمی آوریم اما نماهای امروزی که مرسوم تر هستند شامل نماهای سنگی، نما سیمانی، نما چوبی و نما شیشه ای است. نماهایی مثل نما کامپوزیت و … رفته رفته کم رنگ شده اند. البته یک دست بندی دیگر نیز از نظر سبک طراحی معماری است که به انواع نما کلاسیک، نما مدرن، نما مینیمال و…تقسیم می شوند. این نکته را هم بگویم که تنها سبک مربوط به نما نیست و منظور سبک کل بنا مدنظر است.

در ادامه چند نمونه از این نوع نماها را به عنوان مثال مورد بررسی قرار می دهیم.

بررسی نما کلاسیک

نما کلاسیک که به نما رومی نیز معروف است جزو نماهایی است که یک زمینه و سبقه ی طولانی دارد که امروزه با تبعیت از آن سبک و سیاق اقدام به طراحی می کنند. بازسازی نما ساختمان های قدیمی و کلاسیک نیز از جمله مواردی است که به دلیل گذر زمان و یا موارد اقلیمی و …بعد مدتی نیاز به ترمیم و بازسازی دارند.

بررسی نما سیمانی

نما سیمانی نیز یک سبک دیگر از طراحی معماری نما است که همانطور از اسمش پیداست، بر مبنای ملات سیمان شکل می گیرد. به این معنی که در این نوع نما، سیمان به عنوان پایه مورد استفاده قرار می گیرد و بوسیله آن، کل سطح نما را پوشش می دهند. لازم به ذکر است که یکی دیگر از راه های مناسب بازسازی نما ساختمان های قدیمی، استفاده از روش نما سیمانی است.

چرا بازسازی نما ساختمان های قدیمی

بازسازی نما ساختمان های قدیمی به عنوان بخشی از پروسه کامل بازسازی ساختمان مطرح است. یعنی وقتی صحبت از یک بازسازی جذاب می کنیم، تمام اجزای این پروسه را شامل می شود. با این حال در برخی موارد منظور از بازسازی، هدف بازسازی نما کلاسیک  های قدیمی بوده است. سوال اینجاست که چه نما ساختمان و چه کل ساختمان چرا نیاز به بازسازی پیدا می کند. اولا موضوع زمان و گذر آن، در هر جیز این اثر را می گذارد که بعد از مدتی نیاز به بازپیرایی خواهد داشت.

در مورد نما ساختمان ها هم همین اتفاق می افتد. تنها تفاوت در کیفیت مصالح، طرح پروژه و نحوه نگهداری است که مدت زمان این امر را جابجا می کند. پس با این اوصاف بعد از مدتی، در هر ساختمان به دلایل مختلف استفاده نامناسب از ساختمان، جنس نامرغوب متریال، شهرهای آلوده مثل تهران بابت باران های اسیدی و…از جمله مواردی هستند که بازسازی نما ساختمان را به یک نیاز و ضرورت تبدیل کرده اند.

راه های مختلف بازسازی نما ساختمان های قدیمی

راه های مختلفی برای بازسازی نما ساختمان های قدیمی وجود دارد اما اینکه چه راهی را انتخاب کنیم به عوامل مختلفی برمی گردد. مواردی همچون جنس اولیه ساختمان و سبک طراحی معماری آن، اقلیم و آب و هوای منطقه ای که ساختمان در آن قرار دارد، سلیقه و دانش معمار طراح و…از جمله مواردی هستند به نوعی در برخی موارد دست ما را محدود می کنند. اما با این شرایط، بسته به اینکه از قبل چه نوع نمایی دارید، می توانید از راه های مختلفی همچون نما سیمانی، سیمان شسته و یا از روش ابزار زنی نما به بازسازی نما ساختمان های قدیمی خود بپردازید که هر کدام از این روش ها هزینه و جزئیات مخصوص به خود را دارند.

ابزار زنی نما در بازسازی نما ساختمان های قدیمی

در نهایت این نکته را فراموش نکنید که در فرایند بازسازی نما ساختمان خود، حتما به روش نما سیمانی توجه کنید و یا از روش سیمان شسته برای ترمیم نمای ساختمان خود بهره بگیرید. به این دلیل که هم به لحاظ زمانی بسیار سریع قابل اجراست و هم به لحاظ هزینه ای، اصلا با نمونه ها و روش های دیگر ترمیم  و بازسازی نما ساختمان قابل مقایسه نیست.

اگر انتخاب شما نما سیمانی یا سیمان شسته باشد، یکی از اجزای مراحل اجرای آن، استفاده از راهکار ابزار زنی نما است که در نهایت بعد از پوشش سیمان، شروع به زیباسازی و حالت دهی نمای ساختمان می‌کنند.

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : بازسازی نما,نما,ابزارزنی, نویسنده : matin matin بازدید : 92 تاريخ : دوشنبه 30 خرداد 1401 ساعت: 23:24

خصوصیات درب ضد سرقت

درب ضد سرقت ترکیه اصل – ما امروز میخواهیم درباره انواع درب ضد سرقت و درب ضد سرقت ترک اصل با صحبت کنیم و خصوصیات در ب ضد سرقت را به شما بگویم.

منظور ازدرب ضد سرقت چیست همانطور که این درب ها از نامش پیداست باعث میشود که از ورود سارقین به منازل جلوگیری کند و باعث میشود که سارقین دیگر نتوانند از دستکاری و اهرم انداختن در کنار درب استفاده کنند و صدمه ای به درب ها بزنند. این درب های ضد سرقت نسبت به درب های معمولی استحکام بیشتری دارند اما این موضوع به تنهایی نمیتواند در مقابل سارقین کارساز باشد.باید از درب های آکاردئونی هم استفاده نمود. درب های ضد سرقت باید از استاندارهای جهانی که در تمام کشورهای دنیا موجود است استفاده کنند تا بتوانند بهترین نوع قیمت درب ضد سرقت سوپر لوکس درست کنند.

خصوصیات درب ضد سرقت ترکیه اصل

همانطور که گفته شد درب های ضد سرقت ترک اصل از استانداردهای خاصی نسبت به درب های معمولی برخوردارهستند ومیخواهیم خصوصیات و ویژگی انها رو به شما توضیح دهیم.

1.در درب های معمولی از هیچ فلزی استفاده نشده است اما در درب های ضد سرقت اصل از یک فلز بسیار محکمی استفاده شده است که باعث میشود از ورود سارقین جلوگیری شود.

2.درب های معمولی عایق صدا نیستند و صدا از آن ها عبور میکند ولی در درب های ضد سرقت عایق صدا هستند و صدا از آن ها عبور میکند.

3.درب ضد سرقت تمام فلز عایق حرارت هستند و از سنگ پشم نسور در ساخت ان ها استفاده میشود اما نا گفته نماند که اگر این درب ها طبق استاندارد ایمنی نباشد باعث میشود که اتشنشانان درهنگام ورود دچار مشکل شوند و جان شما به خطر بیفتد ولی درب های معمولی از جنش چوب و ام دی اف هستند و عایق حرارات هستند و زود دچار آتش سوزی میشوند.

4.درب های معمولی قابلیت اهرم کردن را دارند و با اهرم کردن درب میتوان آن را از جا در اورد اما درب های ضد سرقت پس از نصب در چارچوب درب دیگر قابلیت اهرم کردن را ندارند.

5.درب ضد سرقت ترکیه اصل ضد آب میباشند ولی درب های معمولی پس از چند بار اب خوردن به ان ها در طی سال باد کرده و خاصیت خود را از دست میدهند.

6.درب های معمولی باعث ورود گرد و غبار به داخل منزل میشوند و باعث میشود که اتلاف انرژی هم زیاد شود اما در درب ضد سرقت ترکیه اصل چنین ماجرایی وجود ندارد ودلیل آنهم این مورد است که درب های ضد سرقت از نواری دور درب استفاده میکنند که باعث میشود گرد و غبار وارد منزل نشود و از اتلاف انرژی جلو گیری میکند.

توضیحی درباره کرال درب

این موارد تنها چند نمونه از خصوصیات درب ضد سرقت می باشند که به شما توضیح دادیم تا با ویژگی درب ضد سرقت ترک آشنا شوید. اگر شما دوستان عزیز قصد خریدن درب ضد سرقت را دارید حتما به شما پیشنهاد میکنیم که قبل از خرید درب های ضد سرقت از اصالت کالای ترک و یا درب ضد سرقت ایرانی با مشاوره توسط کارشناسان فروش کرال درب اطمینان حاصل فرمایید.

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : درب,درب ضد سرقت , ترک, ترکیه, نویسنده : matin matin بازدید : 91 تاريخ : دوشنبه 30 خرداد 1401 ساعت: 23:13

خرید بهترین روکش سوکت شبکه

خرید بهترین روکش سوکت شبکه

پیشنهاد می کنیم این مقاله را که در رابطه با خرید بهترین روکش سوکت شبکه است تا انتهای مطلب دنبال کنید.

البته بهتر است که پیش از بررسی هایی در مورد خرید مناسب ترین روکش سوکت شبکه، به تعریفی مختصر از آن بپردازیم. این قطعه با نام بوت کاور یا کاور سوکت شبکه نیز شناخته می شود

با اینکه در مقالات قبلی که در سایت اینترنتی شرکت پودسان قابل مشاهده می باشند، به طور جامع به تعاریف، معرفی انواع و ویژگی هایی در رابطه با روکش سوکت شبکه پرداختیم، اما اکنون جهت یادآوری و درک بیشتر مطلب، بیانی اجمالی از آن خواهیم داشت.

سوکت ها قطعه ای هستند که جریان ترافیک ارتباطاتی در انتهای کابل شبکه یا به معنای دیگر ارتباط میان دو دستگاه از تجهیزات اکتیو شبکه یا دوربین مداربسته و … را برقرار می کند.

سوکت ها را با کاورهایی پلاستیکی و محکم می پوشانند تا طول عمر آنها و همین طور بستر شبکه را تضمین کنند که در این صورت به آنها روکش سوکت، روکش سرسیم، روکش پلاستیکی و بوت کاور نیز گفته می شود.

این قطعات را بر چند اساس طبقه بندی می کنند.

  • انواع سوکت از لحاظ پهنای باند: در تولید پچ کورد شبکه cat6 از سوکت cat6 استفاده می شود‌. این هماهنگی بخاطر ایجاد عملکرد بهتر در شبکه است.
  • انواع سوکت از لحاظ لایه های حفاظتی: در این نوع، سوکت ها را به دو دسته شیلددار و بدون شیلد طبقه بندی می کنند.

انواع سوکت شبکه

مجموعه تجهیزات شبکه نگزنس، که مربوط به یکی از معروف ترین شرکت های دنیا در فرانسه می باشد، انواع سوکت شبکه را در تجهیزات مهم خود جای می دهد.

این کمپانی علاوه بر اینکه سوکت شبکه و انواع آن را تولید می کند قطعات مهمی مانند: کیستون شبکه، پریز، پچ کورد، کابل فیبر نوری و غیره را با بهترین کیفیت تولید و به سایر کشورها عرضه می نماید.

اینک قصد داریم کاربردی ترین انواع سوکت را به شما معرفی کنیم. همراه ما باشید.

  • سوکت RJ11: این مدل سوکت در شبکه مخابرات مورد استفاده قرار می گیرد. غالباً 2,4 یا 6 پین دارد.

برای کاربرد آن هیچگونه محدودیت در رنگ وجود ندارد. این سوکت قادر است تا  4زوج سیم را پوشش دهد.

  • سوکت RJ45: این نمونه حاوی 8 پین مسی است. در این سوکت رنگبندی موردی مهم است. مورد استفاده در کابل های شبکه، شبکه های کوچک و بزرگ می باشد.

از دو نوع سوکت UTP و SFTP ساخته شده است.

  • سوکت RJ48: چون این مدل سوکت از گوناگونی در رنگ برخوردار است، بنابراین کاربرد آن نیز بیشتر است.

از 10 پین مسی برخوردار است.

نمونه مذکور با RJ45 شباهت های زیادی دارد.

ویژگی های سوکت شبکه RJ45

خرید بهترین روکش سوکت شبکه – سوکت شبکه RJ45 از مهمترین وسایلی است که نقش بسزایی را در شبکه های ارتباطی ایفا می کند.

در حقیقت کار اصلی سوکت شبکه این است که میان کابل شبکه و تجهیزات پسیو شبکه ارتباط ایجاد می کند.

برای آشنایی بیشتر به ویژگی های کاور سوکت شبکه RJ45  توجه نمایید.

  • بسیار باکیفیت و از مرغوبیت بالایی برخوردار است.
  • بدنه آن فوق العاده مقاوم و درجه یک است.
  • جنس طراحی شده برای بدنه از پلاستیک بادوام است.
  • قابل استفاده به عنوان محافظ سوکت RJ45 می باشد.
  • در بازار تجهیزات شبکه، به عنوان یکی از مهم ترین قطعات، جهت برقراری ارتباط در شبکه مورد استفاده قرار می گیرد.
  • از خم شدن کابل هنگام اتصال به سطوح و قطع اتصال جلوگیری می کند.
  • دارای تنوع در رنگ بندی می باشد.
  • محافظی مقاوم و بسیار پرفروش است.
  • بر حسب سلیقه و نیاز کاربر خریداری می شود.
  • با سوکت شبکه cat5 و cat6 هماهنگی دارد.
  • قابل استفاده در کابل های شبکه زوج بهم تابیده شده است.

قیمت خرید بهترین روکش سوکت شبکه

همان طور که در مقالات قبلی هم اشاره کردیم، تجهیزات شبکه به بهترین شکل و کیفیت، توسط شرکت هایی چون نگزنس، لگراند، سیسکو، اچ پی و غیره طراحی و تولید می شوند.

سوکت و روکش سوکت شبکه نیز جزئی از تجهیزات پسیو شبکه ساخته شده توسط کمپانی های نامبرده هست که در بازار فروش تجهیزات شبکه، قطعه ای ضروری و مهم تلقی می شود.

از موضوع کیفیت و معرفی برندهای مشهور که بگذریم، مسئله مهم بعدی، شناخت فروشگاهی معتبر جهت خرید این قطعات می باشد. فروشگاهی که قادر باشد علاوه بر تضمین کیفیت جنس، آن را با قیمت واقعی خود به مشتری ارائه نماید.

اگر این موضوع برای شما هم دغدغه ساز شده است، پس توصیه می کنیم به راهکار پیشنهادی ما دقت نمایید.

جهت ایجاد اطمینان و رضایت مشتریان محترم، توصیه می کنیم برای خرید بهترین روکش سوکت شبکه و سایر تجهیزات دیگر، به فروشگاه تجهیزات شبکه پودسان مراجعه نموده و رضایت خاطر را برای خود به ارمغان بیاورید.

چرا که در این مجموعه فروش، قیمت خرید بهترین کاور سوکت شبکه مورد نیاز شما کاملا واقعی، اصل و مقرون به صرفه می باشد و کارشناسان فروش فعال در این فروشگاه، هیچگونه مبلغ اضافه ای از مشتری دریافت نخواهند کرد.

همچنین شما کاربران عزیز قادرید از مشاوره رایگان در زمینه خرید و فروش کابل  شبکه و … بهره مند شوید.

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : تجهیزات شبکه,شبکه,ارز, نویسنده : matin matin بازدید : 104 تاريخ : دوشنبه 30 خرداد 1401 ساعت: 23:07

 

هزینه عصب کشی دندان در تهران بسیار افزایش یافته است از همین رو بسیاری از افراد که دچار دندان درد شده اند به فکر استفاده از بیمه و راه های تخفیف هستند. به رگ ها و اعصاب دندان پالت گفته می شود و به حفره ای که در تاج دندان وجود دارد اتاق پالپ گفته می شود. وقتی عصب و مغز دندان دچار آسیب و پوسیدگی و خرابی می شود باید ریشه ی آن را ترمیم نمود. اگر ریشه ی دندان دچار عفونت شود باید عصب کشی انجام داد ولی این روزها هزینه عصب کشی دندان در تهران بسیار بالا رفته است و افراد زیادی توانایی پرداخت این هزینه را ندارند. از این رو بسیاری از مطب ها و مراکز درمان دندان و دندان پزشکان کارت هایی را برای تخفیف به مشتریان خود ارائه می دهند.

کارت طلایی یا همان کارت های تخفیف دار توسط دندان پزشکان به مشتریان خود داده می شود تا هم از آن ها قدر دانی شود و هم به آن ها کمک کرد تا هزینه عصب کشی دندان در تهران را کاهش دهند. این تخفیف ها شامل عصب کشی و ایمپلنت و لمینت و… می باشد. یعنی افراد می توانند برای انجام امور زیبایی دندان نیز از این کارت ها استقاده کنند. دارنده ی این کارت ها می تواند به مراکز مختلفی که در کارت ها مشخص شده است مراجعه کند و از تخفیف ها بهره مند شود. تخفیف ها در کارت ها درج شده است و فرد بعد از انجام کار می تواند عصب کشی دندان در تهران با کسر تخفیف ها پرداخت نماید.

کارت تخفیف عصب کشی دندان چیست ؟

کارت تخفیف عصب کشی دندان توسط دارنده استفاده می شود و فرد به مراکز طرف قرارداد مراجعه می کند و با استفاده از این کارت ها هزینه عصب کشی دندان در تهران کم تر می شود. در این روز ها هزینه های پزشکی به قدری زیاد می باشد که افراد از عهده ی این هزینه ها بر نمی آیند در نتیجه دادن کارت تخفیف به آن ها کمک بزرگی در جهت کاهش هزینه هایشان می باشد. در واقع این کارت های تخفیف یک نوع بیمه درمانی به شمار می رود که می توان آن را در زمینه دندان پزشکی به کار برد. یکی از مزیت هایی که این کارت ها برای افراد دارند این است که می توانند به پزشکان معتبر و کار بلد مراجعه کنند.

از جمله امکاناتی که این کارت ها دارند این است که در برخی مواقع امکان ویزیت رایگان را نیز برای افراد فراهم می کنند. کارت طلایی ظرف مدت ۲۴ ساعت برای فرد ارسال می شود و ارسال آن نیز رایگان می باشد. این کارت ها به نام فرد صارد می شوند. افراد در صورتی که خواستار کاهش هزینه عصب کشی دندان در تهران هستند فرم هایی را تکمیل کنند تا کارت برای آن ها صادر شود. این کارت ها ویژگی هایی دارند که مانع از جعل آن توسط کلاهبرداران می شوند. این کارت ها دارای مدت مشخصی هستند و دارنده در طی این مدت می تواند در هر زمان که بخواهد به دندان پزشکی مراجعه نماید.

کارت طلایی چیست ؟

ارائه ی کارت طلایی به افراد به آن ها کمک می کند تا با شرایط بهتری تحت درمان قرار بگیرند تا هزینه عصب کشی دندان در تهران را کم کنند. این کارت ها برای موارد مختلف برای افراد صادر می شود و فقط برای کاهش هزینه های عصب کشی دندان نیست بلکه برای زیبایی دندان نیز کاربرد دارند. افراد می توانند از بیمه نیز استفاده کنند ولی باید ابتدا هزینه ی درمان را کامل پرداخت کنند و سپس به دنبال کارهای مربوطه بروند تا هزینه را باز پس گیرند. اما مزیت استفاده از کارت های تخفیف این است که در همان لحظه تخفیفات کم شده و فرد مابقی هزینه را پرداخت می کند.

افراد برای این که نخواهند هزینه عصب کشی دندان در تهران را پرداخت کنند از دندان های خود مراقبت می کنند ولی با این وجود گاهی دندان ها آسیب می بینند و نیاز به درمان دارند. گاهی دندان ها نا مرتب هستند و از لحاظ زیبایی ایراد دارند. از این رو با استفاده از این کارت ها می توانند از  تخفیف کاشت مو و… نیز برخوردار شوند. این کارت ها توسط دندان پزشکان مختلف صادر می شوند و فرد می تواند به هر کدام که می خواهد مراجعه کند.

مزایای کارت های تخفیف دندان پزشکی چیست ؟

در بسیاری از موارد این کارت ها برای قدر دانی و تشکر از مشتریان وفادار به آن ها ارائه می شود تا تشویق شوند. از طرفی می تواند جنبه ی تبلیغاتی برای آن پزشک داشته باشد تا مشتریان بیشتری جذب کند و از این طریق خود را به مخاطبان معرفی نماید. تبلیغات در همه ی امور مهم است و از این طریق است که دیگران می توانند شما را بشناسند. در ادامه به برخی از مزایای استفاده از این کارت ها اشاره می کنیم:

  • این امکان را فراهم می کند که فرد به پزشک متخصص و حاذق مراجعه کند.
  • از تخفیف هایی در حدود ۳۰ الی ۵۰ درصد برخوردار شود.
  • فرد بتواند در برخی مواقع از ویزیت رایگان بهره مند شود.
  • به صورت نا محدود به مراکز مراجعه کند و از تخفیفات استفاده نماید.
  • تنها سهم خود را از هزینه پرداخت کند و نیازی نباشد که درگیر امور بیمه شود.

سخن آخر

هر فردی در مرحله ی اول باید تلاش کند از دندان های خود مراقبت کند تا متحمل پرداخت هزینه ی زیاد نشود. از طرفی در مواقع نیاز می تواند از کارت ها برای استفاده از تخفیف لمینت و… استفاده کند. در واقع با استفاده از لمینت و ایمپلنت دندان های خود را ترمیم کند و زیبایی آن را بیشتر کند چون دندان ها نقش بسیار مهمی در زیبایی صورت ایفا می کنند. کار ت های تخفیف دار شبیه به بیمه های درمانی هستند با این تفاوت که کارت ها روند را تسریع می دهند. کارت های طلایی برای مدت یک سال صادر می شوند و فرد در این مدت می تواند به صورت نامحدود به مراکز مراجعه کند.

دارندگان کارت تخفیف دکتر می توانند به صورت شبانه روز نوبت بگیرند و به مراکز مراجعه کنند. کارت تخفیف طلایی اولین و یکی از معتبر ترین مراکزی است که تخفیفات ویژه ای در جهت امور دندان پزشکی ارائه می دهد.

 

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : matin matin بازدید : 85 تاريخ : دوشنبه 30 خرداد 1401 ساعت: 23:00

چاپ تقویم رومیزی سال ۱۴۰۱,تقویم, چاپ تقویم

چاپ تقویم رومیزی سال ۱۴۰۱ یکی از وسایلی است که به عنوان یکی از جدید ترین ابزار های تبریک به مشتری ها و کارمندان داده می شود. تقویم های رومیزی انواع مختلفی دارند معمولا تقویم های رومیزی با طراحی خاص برای مدیران می باشد و تقویم های ساده تر برای ارباب رجوع و کارمندان می باشد.

تقویم دیواری

نوع دیگری از چاپ تقویم رومیزی سال ۱۴۰۱ تقویم  دیواری هستند و برای نصب به دیوار ساخته شده اند و معمولا نسبت به سایر تقویم ها قیمت پایین تری دارند . تقویم های دیواری معمولا به دو صورت چاپ می شوند تقویم های دیواری حصیری و  تقویم های دیواری مقوایی .

قیمت این تقویم ها معمولا نسبت به کاغذها و کارهای گرافیکی که بر روی آن ها انجام می شود در نظر می گیرند زیرا معمولا این تقویم ها نیاز به استفاده از دوخت یا جلد خاص که بر روی آن تزئیناتی انجام شود را ندارند.

معمولا تقویم  رومیزی ارزان از برگ های کمتری تشکیل شده اند و معمولا این صفحات از برگ های کوچک A3می باشند به همین دلیل اکثرا قیمت بسیار پایین تری نسبت به سایر تقویم ها دارند.

در اوایل سال معمولا تقویم های رومیزی به عنوان رسانه های تبلیغاتی مطرح می شوند و کاربرد های بیشتری را نسبت به بقیه روزهای سال پیدا می کنند.

تاریخچه تقویم دیواری

این تقویم یکی از اولین تقویم هایی است که به صورت گسترده توسط شرکت های کوچک و بزرگ و کسب و کار هایی با مخاطب عام استفاده میگردد . در این تقویم فضای بالای صفحه را معمولا برای تبلیغات برند ها یا لوگو شرکت و سازمان در نظر میگیرند.

یکی از مدلهای پر کاربرد تقویم های دیواری ، تقویم تک برگ است .در این تقویم روزهای خاص و وقایع مهم ثبت می‌ گردد و بسته به نیاز مشتری در اندازه های مختلف چاپ می‌شود. این نوع تقویم بیشتر در مکان های پر رفت‌ و آمد نصب می‌شود که تنها لازم است با یک نگاه به صورت سریع به تاریخ های موجود در تقویم دسترسی پیدا کنیم.

در این نوع تقویم میتوانیم بسته به نیاز و محل قرار گیری در سایز های گوناگون طراحی کنیم. این نوع تقویم به دلیل ساده بودن نوع تولید و مواد مصرفی ، قیمت مناسبی دارد که خود یکی از دلایل استقبال مشتریان است.

بسته به نوع سفارشات اکثرا بر روی مواد مصرفی  ساده چاپ می‌شود.

تقویم یادداشتی

تقویم های رومیزی یادداشتی به گونه ای طراحی میگردد که ضمن اشغال فضای کمی بر روی میز استفاده کننده همواره در دسترس ایشان بوده و امکان ثبت و یا برداشت اطلاعات را به سهولت ایجاد می ‌نماید.

در این نوع تقویم ها علاوه بر فضای تقویم ، فضای دیگری نیز جهت تبلیغات وجود دارد

از تقویم رومیزی یادداشتی جهت ثبت یادداشت ، قرار ملاقات، برنامه روزانه ، ثبت سفارش ، لیست تماس ها و ..‌. استفاده میشود.

این نوع تقویم ها به چند دسته تقویم رومیزی اداری، تقویم رومیزی کلاسوری ، تقویم

رومیزی ماه شمار و تقویم رومیزی فصل شمار تقسیم میگردد.

جهت یادداشت نمودن هریک از تقویم های رومیزی روش های مختلفی به کار برده میشود که در ادامه به بررسی هریک می ‌پردازیم

درقیمت تقویم رومیزی اداری که برگه های آن برای راحتی کاربر به صورت ورق شده هستند بر روی پایه فضایی تعبیه می شود که برگه ها درون آن قرار می گیرد. مزیت این پایه این است که بعد از تمام شدن برگه یادداشت ها می توان از برگه های دیگر استفاده کرد و برخلاف برگ های یادداشتی فنر شده و چسبی با تمام شدن برگه ها، قابلیت جایگزین شدن دارند.

تقویم اختصاصی

همچنان که از نام تقویم رومیزی اختصاصی و سفارشی پیداست، بایستی طراحی آن منحصر به فرد و اختصاصی صورت بگیرد و صفحات داخلی آن با طراحی زیبا و چشم نوازی بوده و همچنین شامل نوشته ها و لوگو مد نظر سفارش دهنده باشد.

این خود نیازمند طراحی خلاقانه و مبتکرانه

می باشد که گروه طراحی و چاپ نگاران این توانایی را داشته و می تواند در صدد چاپ تقویم رومیزی اقدام نماید. تیم طراحی نگاران با سالها تجربه در زمینه طراحی انواع تقویم رومیزی و چاپ تقویم رومیزی سال ۱۴۰۱ را با توجه به میل و درخواست مشتری طراحی خواهد نمود.

ضمن آنکه تقویم اختصاصی به شما امکان می دهد هر ماه را با لحظات مورد علاقه خود اختصاص دهید. با داشتن نمایشگر 12 ماهه و انتخاب های سفارشی فراوان، می توانید مناسبت های مهم مانند تولد ها و سالگردها را به راحتی با عملکردهای متن و تصاویر مشخص کنید.

سررسید

سالنامه یا سررسید دفتری ست دارای تقویم که در انواع گوناگون و مدل های متنوع در بازار موجود است. سررسید یا سالنامه، دفترچه یادداشتی است در سایزهای مختلف که اطلاعاتی مانند تاریخ، مناسبت ها، اعیاد و تعطیلات را دارا می باشد و به واسطه این ویژگی، شما می توانید کارهای روزانه، اطلاعات و برنامه ریزی ها را داخل صفحات آن یادداشت نمایید.

شما می توانید سالنامه را در تیراژ های مختلف سفارش داده و به مشتریان و پرسنل خود ارائه دهید. در این میان اگر تیراژ مد نظر شما از حدی بیشتر باشد، می توانید با اضافه نمودن اطلاعات کاربردی و تبلیغات خود، سررسید انتخابی تان را سفارشی کنید.  برای اختصاصی کردن سررسید، گزینه های زیادی را در اختیار دارید که عبارتند از اضافه نمودن لت تبلیغاتی داخل سررسید، چاپ لوگو یا شعار تبلیغاتی در تمامی صفحات داخلی ، حک نام یا لوگو برروی سررسید، چاپ آستر اختصاصی و…

چاپ تقویم رومیزی ۱۴۰۱

مدت هاست که استفاده از سررسید و چاپ تقویم رومیزی سال ۱۴۰۱ و سالنامه به عنوان یک هدیه کاربردی، انتخاب مناسبی به شمار می آید. با توجه به افزایش قیمت دلار و بالا رفتن قیمت هدایای تبلیغاتی مانند خودکار، فلش، لیوان و یا جا سویئچی، خرید سالنامه و سررسید می تواند یکی از گزینه های مقرون به صرفه برای خرید باشد. در ادامه این مقاله با تمام نکات ضروری در مورد سفارش و خرید سررسید و سالنامه آشنا خواهید شد .

یکی از اصلی ترین و متداول ترین روش های مورد استفاده شرکت ها و ادارات، حک لوگو روی جلد سررسید است. در واقع به بیانی دیگر می توان گفت کمتر سررسید تبلیغاتی را می توانید پیدا کنید که لوگوی شرکت مربوطه، روی جلد آن وجود نداشته باشد. برای درج لوگو روی سالنامه، روش های متفاوتی وجود دارد؛ این روش ها کاملا به نوع جلد سررسید و سلیقه مشتری بستگی دارد

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : تقویم, 1402, سر رسید, نویسنده : matin matin بازدید : 100 تاريخ : دوشنبه 30 خرداد 1401 ساعت: 22:40

امروزه در هر حرفه و کسب و کاری که باشید، به ارائه هدایای تبلیغاتی برای بهتر دیده شدن برند خود، نیاز دارید.

ساعت دیواری یکی از هدایای تبلیغاتی محبوب و پرطرفدار است که شما با ارائه ساعت دیواری که برند و نام تجاری شما هم بر روی آن حک شده باشد، به افرادی که جایی برای نصب آن دارند تا ساعت دیواری تبلیغاتی شما در معرض دید افراد زیادی قرار بگیرد، بهترین بازاریابی را نصیب خود کرده اید.

چرا که اینگونه برند شما که بر روی ساعت چاپ شده است، در ذهن افراد حک میشود. طبق تحقیقات انجام شده، کسی که ساعت تبلیغاتی هدیه میگیرد، حداقل ۸ ماه آن را نگه میدارد؛ این یعنی تبلیغات طولانی و موثر برای شما صورت میگیرد.

در  برخی موارد هم اگر ساعت تبلیغاتی و فروش جاکلیدی تبلیغاتی که به مشتریان و مخاطبان خود ارائه داده اید، از کیفیت خوبی برخوردار باشد و ظاهر زیبا و شیک داشته باشد، افراد مدت بیشتری حتی سال ها ساعت دیواری شما را بر روی دیوار نگه میدارند.

ساعت دیواری یک هدیه تبلیغاتی سازمانی

شما مدیر و صاحب و کسب و کار زمانی که ساعت دیواری را به عنوان هدیه تبلیغاتی انتخاب میکنید،

قطعا ساعت دیواری را به افرادی هدیه میدهید، که جایی برای نصب آن دارند که ساعت دیواری تبلیغاتی شما در معرض دید افراد بیشتری قرار بگیرد.

هنگام ارائه ساعت دیواری تبلیغاتی، باید این نکته را بدانید که مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند؛

به عنوان مثال ارائه این هدیه تبلیغاتی به فردی که در اداره مشغول به کار است و افراد زیادی در آنجا رفت و آمد میکنند، انتخاب خوبی میباشد. برای همین است که ساعت دیواری هدیه تبلیغاتی سازمانی محسوب میشود.

ساعت دیواری

ساعت دیواری یک هدیه تبلیغاتی پرکاربرد

ساعت دیواری تبلیغاتی هدیه ای بسیار پر کاربرد است که مخاطبان به صورت شبانه روزی برای فعالیت های خود به آن توجه میکنند.

تنوع در جنس، طرح ها و رنگ ها و همین طور فضای مناسب روی ساعت دیواری تبلیغاتی باعث شده است تا به یک محصول تبلیغاتی خوب و محبوب تبدیل شود.

ساعت دیواری تبلیغاتی امکان تبلیغاتی مناسبی به شما می دهد و چون ساعت دیواری تبلیغاتی و پرچم تبلیغاتی رومیزی، زیبا و خاص می باشد، می توانید آن را به دفاتر و مدیران اداره یا سازمانی که می توانند برای شما تبلیغات انجام دهند هدیه کنید.

ساعت دیواری تبلیغاتی در اندازه و طرح های مختلف توسط شرکت هدایای تبلیغاتی جوپنزا تولید می شود و شما می توانید با انتخاب ساعت دیواری تبلیغاتی خود، تبلیغات گسترده ای را برای برند شرکت و نام تجاری خود انجام دهید.

ساعت دیواری تبلیغاتی موثر در بازاریابی هر کسب و کاری

ساعت تبلیغاتی یکی از هدایای تبلیغاتی بسیار عاای می باشد که می تواند زمان بسیار زیادی برند شما را به مشتری یادآوری کند.

ساعت یکی از لوازم پر استفاده می باشد و در طول روز بارها و بارها چشم افراد به آن میخورد و چاپ لوگو شما روی ساعت می تواند برند شما را در ذهن مشتری حک کند.

ابزارهای تبلیغاتی در بازاریابی بسیار موثر هستند زیرا یکی از روش های مدرن تبلیغات محسوب می شود.

هدیه دادن راهی برای قدردانی از افراد خاص و مشتریان بالقوه است. برای همین تبلیغات موثر در بازاریابی با هدایای تبلیغاتی که باعث خوشحالی مشتری می شود را انجام دهید.

اگر به دنبال هدیه تبلیغاتی جالب، جذاب، موثر و ماندگار هستید؛

اگر می خواهید از هزینه کردن نتیجه مناسب و خوبی برای کسب و کار خود بگیرید، ما برای شما ساعت دیواری تبلیغاتی را پیشنهاد میدهیم.

برای همین شرکت چاپ و تبلیغات بی نظیرترین و شیک ترین و در عین حال باکیفیت ترین ساعت های تبلیغاتی را در سبد محصولات تبلیعاتی خود قرار داده است.

شما می توانید برای اولین بار آن را هدیه دهید و همیشه در معرض دید مشتریان خود و افراد باشید و برند خود را در ذهن افراد زیادی ماندگار کنید.

چگونگی تولید و ساخت ساعت دیواری تبلیغاتی

ساخت و تولید ساعت دیواری تبلیغاتی، توسط سازندگان مجرب و تولید کنندگان حرفه ای انجام می شود.

ساخت و تولید ساعت دیواری تبلیغاتی با توجه به سلیقه مشتریان، دارای طرح ها، رنگ ها، مدل ها، جنس ها، اندازه ها و ویژگی های مختلفی می باشد.

جنس ساعت دیواری در ساخت ساعت دیواری تبلیغاتی که سفارش دهنده به دلخواه جنس مورد نطر خود را انتخاب میکند، شامل جنس فلزی، چوبی، پلاستیکی و یا ترکیبی از جنس های مختلف است.

اغلب در تولید ساعت دیواری تبلیغاتی، صفحه ساعت تبلیغاتی با رنگ سفید و بدون چاپ در نظر گرفته می شود تا نام برند و کالای خاص در آن چاپ شود.

موتور ساعت دیواری که در مراحل تولید ساعت دیواری تبلیغاتی، که از آن استفاده میشود، از شرکت های مختلف کهشامل کشورهای تایوان و چین است استفاده میشود.

با توجه به اینکه ساعت دیواری تبلیغاتی یکی از کاربردی ترین هدایای تبلیغاتی به حساب می آید، ساخت ساعت دیواری تبلیغاتی یکی از  با اهمیت ترین هدایای تبلیغاتی در هنگام تولید میباشد.

ساعت دیواری یک هدیه تبلیغاتی نفیس

هدایای تبلیغاتی نفیس، به هدایای تبلیغاتی که براب ارائه به افراد خاصی در موقعیت های شغلی خاص در نظر گرفته می شود، میگویند.

هدایای تبلیغاتی نفیس، برای معرفی نام برند و کالا با ارائه یک هدیه شیک و زیبا به کار برده می شود. یکی از انواع هدایای تبلیغاتی نفیس، ساعت تبلیغاتی است که می تواند به صورت بسیار زیبایی طراحی و تولید شود.

ساعت تبلیغاتی دیواری در صورتی که با نام هدایای تبلیغاتی نفیس تولید شود، از جنس های با کیفیت و مناسبی تهیه و تولید می شود.

همچنین ساعت تبلیغاتی رومیزی نیز می تواند یکی از هدایای تبلیغاتی نفیس باشد که در طرح ها و جنس های مختلف تهیه و تولید میشود.

در مقالات قبل در مورد ساعت مچی تبلیغاتی گفتیم، در مقالات بعدی در مورد این هدیه تبلیغاتی خاص و نفیس بیشتر خواهیم گفت.

 
 
خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : ساعت,سال,1402, نویسنده : matin matin بازدید : 96 تاريخ : دوشنبه 30 خرداد 1401 ساعت: 22:35

چاپ هدایای تبلیغاتی جدید سال ۱۴۰۱ و ارائه ی آن به جامعه هدف می تواند تجربه ی منحصربه فردی را به آنان بدهد. با پیشرفت تکنولوژی و توسعه کسب و کارها صنعت برندینگ اهمیت زیادی یافته است و نقش پررنگی را در هویت بخشیدن به برند ایفا می کند. یکی از بهترین سیاست هایی که هر کسب و کار می تواند در زمینه بازاریابی استفاده کند چاپ هدایای تبلیغاتی جدید سال ۱۴۰۱ است. این هدیه ها کمک می کند تا کسب و کارها به روش غیر مستقیم و تاثیر گذار تری برند خود را به مخاطبان هدف معرفی کنند. برای انتخاب هدیه باید بیشتر تامل کرد و محصولی را انتخاب کرد که حس مثبتی را به مخاطبان هدف انتقال دهد. در این صورت است که برند شما ماندگار خواهد شد.

چاپ هدایای تبلیغاتی جدید سال ۱۴۰۱ با چاپ شعار تبلیغاتی و نام تجاری بر روی محصولات مختلف انجام می شود. با استفاده از این هدیه ها می توان ارتباط بهتری با مشتریان برقرار کرد و در همایش ها و برای تبریک مناسبت های مختلف آن را به مخاطبان داد. چاپ هدایای تبلیغاتی توسط بنگاه های مختلف برای ترویج خدمات و محصولات و برند تجاری مورد استفاده قرار می گیرد تا افراد بیشتری با برند کسب و کار آشنا شوند. برای اهدای این هدیه ها به مشتریان هدف باید به رده سنی و سلیقه ی مخاطبان توجه کنید و بر اساس آن خرید کنید.

چاپ هدایای تبلیغاتی جدید سال 1401

سررسید چیست ؟

قیمت طراحی سررسید  کتابچه ای است که شامل تمامی رویدادهایی است که در طول تاریخ اتفاق افتاده است و قرار است هر سال تکرار شود تا در خاطره ها زنده بماند. اولین تقویم برای سال جدید در اواخر مهرماه و یا اوایل آبان منتشر می شود و بعد از آن آژانش های تبلیغاتی کار خود را برای چاپ سررسید ها آماده کنند. چاپ هدایای تبلیغاتی جدید سال ۱۴۰۱ را می توان به صورت سفارشی شده نیز سفارش داد. در سررسید ها اطلاعات سیاسی و اقتصادی و اجتماعی و احادیث را نیز چاپ می کنند و نام تجاری را در تمام صفحات حک می کنند. افراد با استفاده از سررسید ها می توانند برنامه های روزانه و قرارداد های کاری و برنامه های مربوط به  قرار ملاقات های خود را در آن بنویسند.

چاپ هدایای تبلیغاتی جدید سال ۱۴۰۱  توسط آژانس های تبلیغاتی انجام می شود و برای سررسید ها تا اسفند ماه ادامه دارد و هر شرکت می تواند سفارش تولید بدهد. سالنامه به دلیل کاربردی بودنش انتخاب خوبی برای ارائه به مشتریان است چون برند شرکت را روزانه و در هر لحظه به مشتریان یادآور می شود. استفاده ی هر روز مشتریان از سالنامه موجب می شود برند در ناخود آگاه ذهن آنان به ثبت رسیده و ماندگار شود. سررسید ها را می توان با هزینه کمتری نسبت به دیگر هدیه های تبلیغاتی تهیه کرد و برای تبریک سال نو به مشتریان هدیه داد. چاپ سالنامه توسط شرکت های تبلیغاتی در حجم بالا انجام می شود در نتیجه برای این که سفارشات شما زودتر انجام شود باید زودتر اقدام به ثبت سفارش کنید.

تهیه سررسید تبلیغاتی

اگر انتخاب شما برای چاپ هدایای تبلیغاتی جدید سال ۱۴۰۱ انواع سالنامه و تقویم است بهتر است زودتر سفارش خود را به ثبت برسانید تا بتوانید به موقع آن ها را تحویل گرفته و به دست مخاطبان خود برسانید. این گونه تاثیر گذاری را بیشتر کرده و حق انتخاب بیشتری دارید. هر چه به پایان سال نزدیک می شویم موجودی انبارها در چاپخانه ها رو به اتمام می رود و انتخاب شما کمتر و محدودتر خواهد شد و ممکن است به دلیل حجم بالای کار کیفیت مطلوب را دریافت نکنید. در نتیجه برای سفارش سررسیدها زودتر اقدام نمایید.

آژانس تبلیغاتی مجریان به کمک تیم حرفه ای و گرافیست های متخصص خود در زمینه چاپ انواع هدایای تبلیغاتی فعالیت می کند و بهترین کیفیت را برای مشتریان خود آماده می کند. این شرکت سفارشات مشتریان خود را در کمترین زمان و با هزینه ی مقرون به صرفه به انجام می رساند. برای کسب  مشاوره و اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

سررسید اختصاصی چیست ؟

سررسید اختصاصی یکی از انواع سررسید ها است که می توان آن را به شکل کاملا خصوصی و سفارشی شده به چاپ رساند. بنگاه هایی که به دنبال هدیه مناسب و ویژه برای مخاطبان خود هستند و دارای مشتریان خاص و مهم اند می توانند برای انتخاب چاپ هدایای تبلیغاتی جدید سال ۱۴۰۱ ازسالنامه های سفارشی استفاده کنند. این شیوه به این صورت است که صاحبان کسب و کار، طرح ها و رنگ ها را به کمک گرافیست ها انتخاب می کنند و از تصاویر و طرح هایی استفاده می کنند که مخصوص خودشان باشد. دیگر شرکت ها نمی توانند از این سررسید هایی که به شکل اختصاصی به چاپ می رسند استفاده کنند.

در شکل اختصاصی سالنامه افراد انتخاب می کنند قطع به چه صورت باشد و از چه نوع کاغذهایی استفاده شود و حتی جنس جلد را خودشان انتخاب می کنند تا آن را در مناسبت ها به مخاطبان هدف خود بدهند. چاپ هدایای تبلیغاتی جدید سال ۱۴۰۱ به کسب و کارها کمک می کند تا مشتریان خود را افزایش دهند و مشتریان فعلی را ماندگارتر کنند.

تقویم رومیزی چیست ؟

تقویم رومیزی یکی از انواع تقویم هاست که مدیران و افراد می توانند از آن برای قرار دادن روی میز خود استفاده کنند و مخاطبان می توانند آن را روی میز تحریر خود بگذارند. می توان تقویم های رومیزی را به صورت یادداشت دار سفارش داد تا مخاطبان فضای کافی برای نوشتن یادداشت ها و برنامه های خود داشته باشند مثل اهمیت یک خودکار تبلیغاتی. اگر تقویم روی میز قرار بگیرد مشتریان هر روز و در روز بارها آن را مشاهده می کنند و برند شما برایشان تکرار می شود. بهتر است برای تولید این نوع تقویم از کاغذ های مرغوب و پایه های باکیفیت استفاده کرد تا دوام بیشتری داشته باشند.

همانند سررسید ها می توان تقویم ها را نیز به شکل سفارشی شده سفارش داد. برای این که تقویم رومیزی دوام بیشتری داشته باشد از مقواهای سخت استفاده می کنند و از روکش های گالینگور و گلاسه و سلفون برای زیبایی بیشتر آن استفاده می کنند. هر کدام از برگه های این نوع تقویم توسط تصاویر و طرح هایی  که مشتریان انتخاب می کنند تهیه می شود. اگر شرکتی می خواهد از تقویم هایی با قیمت مناسب استفاده کند می تواند از طرح های آماده ی شرکت ها استفاده نماید.

 

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : هدیای تبلیغاتی,خودکار,نرخ,1402, نویسنده : matin matin بازدید : 106 تاريخ : دوشنبه 30 خرداد 1401 ساعت: 22:25

کارتریج مخزنی است که، جوهر مورد نیاز پرینتر برای چاپ اسناد و مدارک مختلف ، درون آن قرار می‌گیرد. امروزه پرینتر یکی از ملزومات شرکت ها و ادارات است که انواع مختلفی دارد و علاوه بر اینکه پرینتر ها انواع مختلفی دارند کارتریج نیز انواع مختلفی دارد.

انواع کارتریج:

کارتریج پرینتر مانند خود پرینترها دو نوع هستند:

  • کارتریج لیزری (تونر) که برای دستگاه های پرینتر و کپی لیزری استفاده می شوند.
  • کارتریج جوهر افشان که برای دستگاه های پرینتر جوهر افشان استفاده می شود.

کارتریج لیزری :

کارتریج لیزی چیست و چگونه عمل میکند ؟ کارتریج لیزری مواد مصرفی پرینتر لیزری است که به وسیله پودر تونر روی کاغذ عملیات چاپ را انجام میدهد. تونر یک نوع پودر می باشد که در رنگ های آبی،قرمز،زرد و سیاه موجود هستند. در کارتریج لیزری سیاه و سفید پودر تونر سیاه رنگ است و در کارتریج لیزری رنگی پودر تونر در چهار رنگ سیاه،آبی، زرد و قرمز هستند.

کارتریج ها از قطعاتی تشکیل شده است که هریک از قطعات وظایف خاصی را برای عملیات چاپ بر عهده دارند. تونر یک نوع پودراست که از جنس مواد پلاستیکی ، اکسید آهن، کربن و مواد پلی‌ استر وسایر رنگ‌ دهنده ها است . در کارتریج های لیزری تک رنگ پودر تونر سیاه است ولی در کارتریج های رنگی  از رنگ زر، آبی و قرمز در کنار مشکی موجود می باشد.

فروش کارتریج لیزری و کارتریج جوهر افشان توسط شرکت ایران کالا با قیمت مناسب انجام میشود خرید از ایران کالا یک خرید به صرفه می باشد.

کارتریج جوهر افشان:

ماده ای که داخل کارتریج جوهرافشان هست مایع میباشد و از نظر جنسی که دارد به دو دسته دای و پیمگنت تقسیم بندی میشود . در پرینتری که کارتریج جوهر افشان دارد بعد از چاپ جوهر روی کاغذ سریع خشک میشود و برای تثبیت آن نیازی به حرارت نمی باشد. نکته مهم اینکه بعد از باز کردن پلمپ کارتریج جوهر افشان باید سریع از آن استفاده شود اگر مدت طولانی از کارتریج جوهر افشان استفاده نشود کارتریج خشک میشود و دیگر قابل استفاده نیست .

ظرفیت کارتربج جوهر افشان به نسبت کارتریج لیزری پایین تر می باشد در پرینترهای جوهر افشان به علت ترکیب کارتریج مشکی با کیت سه رنگ اصلی پرینتر، سرعت چاپ در این پرینتر ها پایین می باشد. خیلی ها فکر میکنند که کارتریج جوهر افشان قابل شارژ نیست در حالی که این تصور اشتباه است و کارتریج hp مشکی هم مانند کارتریج لیزری قابل شارژ است اما متخصصین به دلیل های زیادی توصیه نمیکنند که کارتریج جوهر افشان شارژ شود.

در پرینتر های جوهر افشان قدیمی هر سه رنگ کارتریج به همدیگر متصل بوده اند و در صورت تمام شدن یکی از آن ها افراد مجبور میشدند هر سه رنگ را عوض کنند اما در پرینتر های جدید و امروزی رنگ ها به صورت جداگانه استفاده میشوند و در صورت تمام شدن یک رنگ  فقط همان یکی را عوض  میکنند.

شرکت ایران کالا علاوه بر فروش کارتریج  نگهداری ماشین الات اداری با کادری مجرب، به ارائه ی کلیه خدمات با بهترین کیفیت وقیمت ها را انجام می دهند.

شارژکارتریج پرینتر:

امروزه و در سال های اخیر پرینتر یکی از پر کاربرد ترین دستگاه های اداری شرکت ها و منزل می باشد . اکثر شرکت ها و سازمان ها در کنار کامپیوتر هایشان یک دستگاه پرینتر برای چاپ اسناد و مدارکشان دارند ، یکی از دغدغه های این مشتریان بعد از خرید پرینتر شارژ کارتریج پرینتر می باشد.

کارتریج پرینتر یکی از حساس ترین و پر مصرف ترین قطعه های پرینتر می باشد که باید دقت زیادی در شارژ قیمت کارتریج کانن پرینتر و خرید آن شود. کارتریج های غیر اصل و غیر استاندارد یا شارژ کارتریج پرینتر توسط افراد غیر ماهر می تواند خرابی زیادی برای پرینتر به بار آورد. پس درنتیجه خرید کارتریج پرینتر اصل و شارژ کارتریج پرینتر در جای مناسب یکی از امر های ضروری می باشد .

فروش کارتریج  یک خدمات ویژه است که با بهره گیری از نیروی متخصص و حرفه ای برای شرکت های فروشنده در نظر گرفته شده است.

فروش کارتریج

فروش کارتریج با قیمت های مختلف و در جاهای مختلف به فروش می رسد. یکی از بهترین شرکت های فروش کارتریج شرکت ایران کالا می باشد. شرکت ایران کالا با بیست سال سابقه علاوه بر فروش کارتریج در زمینه فروش و تامین ملزومات اداری فعالیت می کند .

فروش کارتریج لیزری رنگی :

همانطور که در قسمت قبل اشاره کوچک کردیم فروش کارتریج لیزری رنگی  و درکل فروش کارتریج به نیروی متخصص نیاز دارد.کسی که کار فروش کارتریج لیزری رنگی را برعهده دارد باید با انواع کارتریج پرینتر و کارایی آن ها اشنا باشد. زیرا هنگام فروش فروشنده باید بتواند توضیحات لازم را به مشتریان ارائه دهد .

یکی از بهترین فروشنده ها برای فروش کارتریج لیزری رنگی فروشگاه اینترنتی ایران کالا می باشد علاوه بر اصل بودن برند های این فروشگاه قیمت کارتریج در فروشگاه ایران کالا بسیار مناسب می باشد .  فروش کارتریج سامسونگ  در فروشگاه های مختلف متفاوت است اما همه ما می دانیم قیمت کارتریج باید مناسب ترین قیمت و مناسبترین کارایی را برای شرکت یا کسب و کار داشته باشد .

انواع کارتریج لیزری رنگی، از نظر عملکرد و ساختار تفاوتی با کارتریج های تونر مشکی ندارند و تفاوت آن ها فقط در رنگ های کارتریج رنگی لیزری است که با ترکیب کردن آن رنگ ها سایر رنگ ها را به وجود می آورد.

فروش کارتریج لیزری مشکی:

فروش کارتریج لیزری مشکلی مانند فروش کارتریج لیزری رنگی باید به متخصصین این در این زمینه سپرده شود . در گذشته که هنوز خرید اینترنتی نبود مشتری ها باید به طور حضوری اقدام به خرید محصولات خود می کردند .

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فروش اینترنی فروش کارتریج لیزری مشکی میتواند به صورت اینترنتی انجام شود. فروش اینترنتی و حضوری هر کدام مزایا و معایبی دارد اما فروش اینترنتی درآمد بیشتری به نسبت فروش حضوری دارد. یکی از ویژگی ها مثبت ایران کالا فروش کارتریج و بقیه ملزومات اداری به صورت  اینترنتی این شرکت می باشد که کار را برای مشتریان راحتر کرده است .

همان طور که در قسمت قبل هم اشاره قیمت کارتریج توسط شرکت ایران کالا پرینتر بسیار مناسب است چه فروش کارتریج لیزی مشکی و چه کارتریج های دیگر. قیمت کارتریج بسته به اندازه کارتریج و تعداد صفحاتی که یک کارتریج می‌تواند چاپ کند در مدل‌های مختلف پرینتر بسیار متفاوت است.

جوهر بهتر است یا تونر؟

در چاپگر های لیزری رنگی و چاپگر لیزری مشکی  به علت استفاده از  پودری به نام تونر به عنوان جوهر برای افرادی مناسب هستند که گه گاهی اسنادی با تصاویر رنگی را چاپ می نمایند . زیرا این پودر تاریخ مصرف زیادی دارد و در صورت استفاده نشدن خشک نمی شود، فقط ممکن است در اثر انباشت در بلند مدت روی هم کمی سفت شوند که با تکان دادن کارتریج این مشکل نیزحل می شود.

در واقع مخازن تونر گرانتر از کارتریج جوهر افشان می باشد و جوهر از تونر ارزان تر می باشد. اما اگر برای استفاده گاه به گاه و کم از چاپگر جوهر افشان استفاده کنیم  چون که جوهر در سر نازل زود خشک می شود سوزن های نازل پاشش رنگ گرفته شده و چاپ نهایی خیلی بی کیفیت و خراب مبشود. درواقع پرینتر جوهر افشان برای استفاده همیشگی و هر روز مناسب می باشد .

خلاصه ای از این مطلب:

  • کارتریج مخزنی است که، جوهر مورد نیاز پرینتر برای چاپ اسناد و مدارک مختلف، درون آن قرار می‌گیرد. امروزه پرینتر یکی از ملزومات شرکت ها و ادارات است که انواع مختلفی دارد و علاوه بر اینکه پرینتر ها انواع مختلفی دارند کارتریج نیز انواع مختلفی دارد.
  • کارتریج لیزی چیست و چگونه عمل میکند ؟ کارتریج لیزری مواد مصرفی پرینتر لیزری است که به وسیله پودر تونر روی کاغذ عملیات چاپ را انجام میدهد. تونر یک نوع پودر می باشد که در رنگ های آبی،قرمز،زرد و سیاه موجود هستند.
  • ماده ای که داخل کارتریج جوهرافشان هست مایع میباشد و از نظر جنسی که دارد به دو دسته دای و پیمگنت تقسیم بندی میشود. در پرینتری که کارتریج جوهر افشان دارد بعد از چاپ جوهر روی کاغذ سریع خشک میشود و برای تثبیت آن نیازی به حرارت نمی باشد.
  • فروش کارتریج لیزری رنگی و درکل  فروش کارتریج به نیروی متخصص نیاز دارد. کسی که کار فروش کارتریج لیزری رنگی را برعهده دارد باید با انواع کارتریج پرینتر و کارایی آن ها اشنا باشد
  • امروزه فروش کارتریج لیزری مشکی  و رنگی اغلب به صورت اینترنتی انجام شود. فروش اینترنتی و حضوری هر کدام مزایا و معایبی دارد اما فروش اینترنتی درآمد بیشتری به نسبت فروش حضوری دارد.
  • در چاپگر های لیزری رنگی و چاپگر لیزری مشکی به علت استفاده از  پودری به نام تونر به عنوان جوهر برای افرادی مناسب هستند که گه گاهی اسنادی با تصاویر رنگی را چاپ می نمایند. زیرا این پودر تاریخ مصرف زیادی دارد و در صورت استفاده نشدن خشک نمی شود، فقط ممکن است در اثر انباشت در بلند مدت روی هم کمی سفت شوند که با تکان دادن کارتریج این مشکل نیزحل می شود.
خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : کارتریج,اچ پی,سامسونگ, نویسنده : matin matin بازدید : 233 تاريخ : جمعه 27 خرداد 1401 ساعت: 12:16

لوستر سقفی ریسه ای را با هم مروز میکنیم تا در انتخاب شما بتواند تاثیر گذار باشد.
در این دنیای پر زرق و برق و مدرنیزه که هر چیزی و هر کار حرفه و وسیله ای پیشرفت زیادی را در هر قرن داشته است اما در قرن حاضر تمام اجناس و وسایل هر سال بروز می شوند و یک مدل جدیدتر و با طراحی بهتر ارائه می شود. از ماشین های بزرگ و سنگین گرفته تا ماشین های مسابقه و گوشی های موبایل و جزئی ترین وسایل و چرخه یک زندگی گرفته تا وسایل تزئینی که لوستر های سقفی هم شامل این دسته از تزئینات می شود.

لوستر های سقفی که در قرن اخیر بسیار قابل توجه و حایز اهمیت بوده اند. به نحوی  دکور و چیدمان لوکس شما بدون حضور یک لوستر مناسب ناقص خواهد بود. نه تنها نقص آن بسیار بارز است بلکه دکور شما جلوه ی چندانی نخواهد داشت.
اما ما در این مقاله سعی داریم که همه چیز درباره لوستر سقفی ریسه ای  را برای شما روشن کنیم تا اگر قصد خرید چنین لوستری را دارید با چشمانی باز و در نظر گرفتن تمام جوانب آن را انتخاب و خریداری کنید.
بعد از خرید لوستر سقفی ریسه ای و نصب از دیدن آن در منزل و محل کارتان لذت ببرید. نه آن که با خرید یک لوستر سقفی ریسه ای که اصلا مناسب فضا و خانه شما نیست یک احساس دل زدگی داشته باشید.

یک نکته درباره ی لوستر سقفی ریسه ای که باید بدانیم

آن نکته این است که این لوستر بسیار مجلل و سلطنتی به حساب می آید و برای منازل ای که با چیدمان کلاسیک طراحی شده اند مناسب است .
نکته بعدی از هزار نکته ای باید در نظر داشته باشیم، این است که سقف مکان مورد نظر باید از حد معمول بسیار بلند تر باشد. برای مثال خانه های دوبلکس  و سوبلکس مناسب است و همین طور برای راه پله ها و راه رو های خاص که این لوستر فضا را از چیزی که هست بزرگتر نشان می دهد.
این دانستن همه چیز درباره ی لوستر سقفی ریسه ای شامل جنس آن نیز می شود که با توجه به نام لوستر از ریسه های بلند در ساخت و طراحی آن استفاده شده است.
در انتهای هر ریسه یک کریستال با طرح های مختلف نصب می شود.
این کریستال ها نور را به خوبی  در فضا نمایان می کنند. و به حالت انعکاسی نور را بازتاب می کنند و این خود زیبایی لوستر را دو چندان می کند.

لوستر دیواری ریسه ای دم ماهی-فروش لوستر سقفی ال ای دی-آویز مدرن کریستالی-لوستر سقفی ریسه ای

لوستر سقفی ریسه ای که جز لوستر های مدرن نیز محسوب می شود، که بیشتر جنبه ی تزئینی دارد تا نور پردازی
البته یک نور پردازی ملایم نیز دارد.
اگر ما بخواهیم که همه چیز درباره ی لوستر شاخه ای مدرن و سقفی ریسه ای بدانیم، به این نکته نیز باید توجه داشت که طراحی لوستر های سقفی ریسه ای به گونه است که بعد از سینی کخ به سقف یا همان قلاب آویز و نصب می شود یک صفحه فلزی قرار دارد با چند تا لامپ و بعد تعداد زیادی ریسه

انواع لوستر سقفی ریسه ای

این محصول می تواند به انواع و اقسام اشکال طراحی شود. گرد، بیضی، مربع، مثلث، به شکل ستاره یا هر شکلی که به فضا و وسایل شما هم خوانی بیشتر داشته باشد قابل طراحی و ساخت است.
این محصول که بسیار زیبا و مجلل است فضا را باشکوه تر از آن چه که هست نشان میدهد. در کاخ های قدیم نمونه های قدیمی و نوستالژی زیادی در دسترس است. این محصول که مانند سایرین قابل نصب در هر گوشه و کناری نمی باشد و برای وجود و حضور یک مدل آن باید فضای خاص خود آن را فراهم آورد و گرنه خرید آن کار بسیار اشتباه و تباه شدن هزینه است که می کنید.
پس بهترین کار این است که قبل از خرید از همه نظر فضا و مکانی که قصد خرید یک لوستر ریسه ای را برای آن دارید بررسی کنید.
لوستر های سقفی ریسه ای را برای برخی هتل ها و اقامت گاه های خاص و مجلل و سلطنتی استفاده می کنند که اکثرا میزبان گردشگرها و توریست های خارجی هستند و از دیدن هنر ایرانی که می توانددر وجود لوستر هم باشد تحسین کنند و اثباتی برای هنر نزد ایرانیان است باشد.

نکاتی دیگر درباره لوستر سقفی ریسه ای

از هزار نکته که درباره ی این محصول باید دانست این است که شما می توانید اندازه و بلندای ریسه را مطابق با سلیقه تان تغییر دهید.
این مسئله باز بر می گردد به بلندای سقف مکان مورد نظر ولی این تغییر بلندای ریسه ها تا یک حدی می تواند کوتاه باشد.
زیرا اگر از حد معمول کوتاه تر باشند دیگر آن زیبایی و نمای قبلی را نخواهند داشت. و اصلا نمی توان نام آن را لوستر ریسه ای نامید.
یک مسئله دیگر در رابطه با لوستر های سقفی ریسه ای وجود دارد تمیز کردن آن ها است که به نظر کار دشواری است و اگر فکر می کنید با تمیز کردن لوستر ریسه ای ممکن است آسیبی به آن بزنید بهتر است با خدمات لوستر اطلاع دهید که شما را در این کار راهنمایی کنند.
تمیز کردن این لوستر ها واقعا کار زمان بری است پس بهتر است که زود به زود این لوستر ها را تمیز کنید که گرد و خاک یا چربی روی کریستال ها سخت نشود که با روش های معمولی نتوان آن ها را از بین برد.
دانستن همه چیز درباره ی لوستر سقفی مدرن و ریسه ای بسیار مهم است و همانطور که گفتیم کمک شایانی در انتخاب مدل و طرح های مختلف برای فضا های مختلف به شما می کند.

اما رنگ لوستر های ریسه ای بیشتر تک رنگ است و تنوع رنگی چندانی ندارد در عوض در مدل کریستال ها تنوع زیادی هست و همینطور طریقه وصل کردن ریسه ها به سینی اصلی هم می تواند با نظر مشتری متفاوت و متنوع باشد،

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : لوستر, فروشگاه انلاین, لوستر مدرن, , نویسنده : matin matin بازدید : 102 تاريخ : جمعه 27 خرداد 1401 ساعت: 12:07